De bezel van de rolex is wel mooier, dus…
Edit: en de kroon ook, nu begin ik te twijfelen Invicta van €100 of rolex van €100000…ooo die twijfel
De bezel van de rolex is wel mooier, dus…
Edit: en de kroon ook, nu begin ik te twijfelen Invicta van €100 of rolex van €100000…ooo die twijfel
150 personen die meedoen aan de Invicta inkoop actie kan men niet kwalificeren als allemaal. Er zijn ongeveer 26.000 mensen lid van HF.
Je zal maar net 10k hebben neergelegd voor ‘het origineel’. Niet zo moeilijk te begrijpen toch?
De ene vind het veel geld. De andere vind het een icoon. Is maar hoe je het allemaal bekijkt. Maar elkaar proberen overtuigen is zinloos (en vervelend).
Ik denk dat de afwerking wel vergelijkbaar is. Laten we heel eerlijk zijn. De 1953 van Invicta en de vintage 6205 van Rolex.
Ik weet niet wie dit feest organiseert maar als iemand 150 invicta‘s kan leveren dan moet je denk ik bij Anny van Buul in Den Bosch zijn.
https://www.annyvanbuul.com/horloges/invicta-horloges/
Succes
Ik wil alvast wat Nato straps bestellen. 20mm denk ik op deze.
AliExpress duurt lang/ Amazon.de snel.
Tips welke goede prijs kwaliteit verhouding hebben?
Great. Lees al een tijdje mee en nu toch maar aangemeld.
Lekker veel tegendraadse mensen hier.
Als jij dat denkt mag je heel eerlijk zijn.
Ik denk… nee ik weet, dat het niet vergelijkbaar is.
Zit ook ca 50 jaar tussen he. Dus de invicta zou in theorie veel beter afgewerkt dienen te zijn.
Maar het gaat niet om de afwerking.
Het gaat om de look en feel… en die is totaal niet vergelijkbaar.
Net als alle andere rolex hommages.
Dat is top, is bij ons om de hoek
Bij mij ook, maar ik sla even over
Ik meld me hierbij toch even af , hoewel ik het een erg gave actie vindt twijfel ik toch. Ik ga als nieuwe beater voor een citizen. Veel succes en hopen dat het lukt.
Bij deze:
@PaJa van 110 naar 102 dan.
Dat kun je eigenlijk alleen zeggen als je ze allemaal naast elkaar gehouden hebt.
Maar ik snap je punt.
Waar ben jij woonachtig dan? Ik woon zoals mijn forumnaam al doet vermoeden in haaren
Den Bosch
Ik kijk alweer uit naar november
Ik zit hier nu al dagen gniffelend mee te lezen met alle (tegen) reacties op dit inkoop topic!
(Samengevat: onbegrip over het enthousiasme voor Invicta, vergelijkingen met Rolex, hommages zijn niet ok, etc etc etc)
Nu maakt deze nieuwe “Invicta Army” onder de bezielende leiding van Casper dan óók wel weer een boel herrie dus dan volgen vanzelf de
geërgerde tegenreacties.
Hoe dan ook; het is echt een leuk ingetogen horloge dus ik begrijp het enthousiasme wel!
Hopelijk lukt de actie en vergeet dan niet het "Wat dragen wij vandaag?" topic écht helemaal onder te spammen!
Have fun!
Ik heb net ook maar een bericht gestuurd. Bedankt voor de tip.
Moet toch interessant voor hem zijn, denk ik.
Zijn die oudjes ook zo goed afgewerkt? mijn ervaring tot nu toe dat ze over het algemeen een andere standaard hanteerde, niet altijd beter. Maar goed dat is mijn ervaring.
@Dao als mod expert wil ik graag advies. Wat kost het ongeveer aan materiaal om dit glaasje te laten vervangen voor een gebolde saffier en de bezel insert voor eentje met een bolling zoals bij een Blancpain FF?