Dat komt hier vanzelf te staan. Even geduld.
Wel jammer - ik meen me te herinneren dat @RLC daar aangaf er bijna klaar voor te zijn om zich op de lijst te zetten…’serieuze twijfel’ als ik me niet vergis.
@Chillekasper - had jij toch ook gezien?
Groet, Vincent
Weet iemand nog op hoeveel likes ik stond?
De inhoudt van de tekst heb ik niet meer kunnen kopiëren!
Maar! Invicta heeft mij laten weten dat ze aan die horloges kunnen komen. Omdat wij zo enthousiast waren en dit graag met een groep willen bestellen hebben ze voor HF een leuke prijs bedacht. Horloge zou dan minder dan 100 euro kosten. Uiteindelijk willen ze dit horloge voor rond de 150 aanbieden in hun webshop. Hoe kom je aan speciale prijs? Invicta Europa zal een pagina maken speciaal voor HF waar wij dit horloge kunnen pre orderen en bestellen! Dat betekend dus dat je vooraf het geld moet overmaken, maar wat is 100 euro nu voor zo’n horloge?
Enige probleem is dat dit horloge niet direct geleverd kunnen worden, daarom een pre order en in juni zullen deze vervolgens onze kant opkomen.
98 van de 100 volgens mij.
Gewoon opnieuw doen!
Ik ga het nooit halen zo. Jammer dit.
Jawel! Echt wel!
Strakke actie! Netjes geregeld. Moet ik op een lijst of is de inschrijving open voor elk forumlid?
Ik heb het gezien en had ook gereageerd.
Ik zei iets in de trant van: “Beste @RLC gewoon doen, al is het alleen maar om later een topic te maken met ‘Will it melt’ waarin we samen met andere gelijkgestemden onder genot van een drankje de Invictas in een ritueel aangelegd vuurtje kunnen mieteren.”
De moed niet opgeven Metin, ik was nr. 12, maar er waren alweer een paar na mij!
Ja heb het gezien. Ach niets is veranderlijker dan een mens. Ik kan 360 graden draaien binnen een fractie van een Seconde…
Met 360 graden sta je weer waar je begon he?
@HansT & @Watch2Morrow gaan twee horloges kopen wanneer deze post 100 keer geliked worden!
Share&like
Zoiets kun je toch gewoon plaatsen?!
Tof dat je dit hebt geregeld voor ons allemaal @Chillekasper!!
Ik ga nu met smart wachten op de speciale HF invicta URL.
Mooi dat Invicta met speciale pre order pagina komt! Hoeveel staan er nu op de lijst (te lui om terug te scrollen).