Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

115 ofzo als het goed is

3 likes

Mooi kan ik nog even nadenken… :laughing:

1 like

Nu de prijs bekend is zal dat wellicht meer bestellingen worden.
Anoniem uiteraard.

2 likes

Ik bestel wel.

Hoeveel zijn er beschikbaar?

Wat bedoel je met anoniem? Als het goed is gaat het pre orderen via Invicta. Geen tussenpersoon en ook niet iemand die hier gaat doorgeven wie wel of niet besteld hebben. Ik moet nog wel ff overleggen of er ook een limiet is.

1 like

Denk dat het lijstje niet meer van toepassing is als er een link komt voor HF. Dan is het ieder voor zich denk ik en op is op. Kan best zijn dat je op het lijstje staat en alsnog geen exemplaar kan bemachtigen. :man_shrugging:

1 like

Dat bedoel ik. Zonder op de lijst te van 150 bekend te maken dat je er een wil hebben.

2 likes

Even opnieuw posten dat like verzoek. Gaat iedereen weer als een malle liken

1 like

Heel goed gedaan!
Al een idee hoe lang het gaat duren tot we deze pre order pagina gaan zien? Moeten ze hem nu nog maken?

Groet Michiel.

1 like

Klasse geregeld! Kan niet wachten totdat ik mijn pre order kan plaatsen :muscle:t3:

1 like

Tjah wanneer 300 of meer mensen dit hier gaan bestellen dan zal het idd lastig worden.

Ik herhaal dit nog maar een keer. Kan/mag helaas mijn oorspronkelijke topic niet meer aanpassen.

@Chillekasper bedankt kerel! Dit is toch wel ff een momentje :sweat_smile:

5 likes

Waarom denk je dat? In de US komt ook nieuwe voorraad toch? Ik neem eigenlijk aan dat er geen limiet op het aantal zit.

1 like

Ff in title postnummer van update vermelden…

1 like

Ik zou wel willen. Mag niets meer aanpassen :thinking:

Edit; duh … iemand heeft het gedaan? Magisch! :mage:

1 like

Ook de titel niet? Heb ik even gedaan… Kan weer weg natuurlijk.
PS. Mooie gejurkte avatar trouwens

1 like

Dank. Ik kan het niet. En ik snap jij dat jij het wel kan/mag. Maar goed, bedankt :slight_smile:

2 likes

Is een level dingetje. Was ik vergeten…

2 likes

Alvast account aangemaakt voor extra 10 % korting.

1 like