Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Ik heb even eea gemist maar als ik het goed begrijp is het horloge vanaf juni te bestellen via een aparte HF-link?

Ik hoop dan wel dat ze vlot leveren want ik wil er 1 voor op vakantie…

Ze worden lijkt mij op pre order gemaakt.

1 like

Ja dat is een goeie maar dan hoeft er nog geen limiet op de inschrijving te worden gezet. En ik begreep dat ze ook gewoon in de winkel komen te liggen voor 50% meer.

1 like
2 likes

Misschien dat de mensen die zich op de lijst hebben gezet een bepaalde code van Invicta (via pb) oid kunnen krijgen. Dan pissen de ingeschreven HF leden niet naast de pot :wink:

9 likes

That’s the spirit! :thinking:

3 likes

Tof geregeld @chillekasper!

Nee. Binnenkort kan hij besteld worden en wordt in juni geleverd. Althans zo heb ik het begrepen.

1 like

Invicta Stores Europe verstrekt een garantietermijn van twee jaar vanaf de datum van aankoop. De consument kan één jaar extra garantie verkrijgen, dus 3 jaar in totaal, door de aankoop te registreren op www.invictaservice.com

4 likes

Dan pissen de ingeschreven HF leden niet naast de pot.

Mijn vrouw is killing me als ik dat doe.

3 likes

Dis is wel een inkoppertje hè jongens! :wink:

2 likes

Dankjewel! Er zit dus progressie in. Jullie horen binnenkort dus meer! :ok_hand:t2:

7 likes

Goed geregeld mannen!

4 likes

Dat vind ik ook!

4 likes

Ik snap er niets meer van, waarschijnlijk omdat er toch een tweede topic is aangemaakt en dat (terecht) door @jur is weg gehaald. De opmerkingen en antwoorden slaan nu dus Jammergenoeg nergens meer op.
Ik begrijp dat er door Invicta Europe een site wordt gemaakt waarop HF leden kunnen pre-orderen. Ik neem aan dat dit in elk geval geldt voor de 116 die zich al hebben aangemeld. Wanneer en van wie horen we daar meer van?

1 like

Zo @Chillekasper en @KoningKlok, deze actie lijkt me meer dan geslaagd!

Leuk dat het allemaal gelukt is en HF ze voor een nette prijs kan inkopen :+1: :slight_smile:

Veel plezier aan allen met de nieuwe aanwinst, ik denk dat ik hem te groot vind helaas. Maar vind hem wel :+1:

5 likes

Dat lijkt mij wel, waarom zouden we ons anders allemaal op een lijst zetten.

(aanname)

1 like

Haha, ik mag er maar 1 van mijn partner!
(Hoewel een setje wel leuk is: 1x de Invicta Pro Diver 1953 en 1 x de dubbelganger😀)

2 likes

Invicta had aangegeven een pre-order link te maken voor HF en niet speciaal voor de 116 mensen op het lijstje. Dus iedereen kan er een bestellen via de link, toch @Chillekasper?

3 likes

@Chillekasper : Je bent me er eentje. Tegen de klippen op bespot en uitgelachen, jij was het prototype van de schlemiel op HF en nu de GROTE HELD!! Ik gun je het succes van harte en ook mijn complimenten aan je medestrijders. Ik had dit resultaat totaal niet verwacht. Ook complimenten aan Invicta Europa om zo mooi aan onze wensen tegemoet te komen. Echt een stuntprijs. Eerlijk gezegd had ik gewoon voor de volle pop ook meegedaan. Wow, wow, wow!

28 likes