Ik sta niet op de lijst, dus heb er geen persoonlijk belang bij. Maar het lijkt me dat je in redelijkheid mag aannemen dat die inschrijfmogelijkheid de mensen op de lijst betreft. Niet de 20.000 anderen. Of diegenen, die even lid worden, om korting op het horloge te krijgen
100, toch?
Nou, vooruit, een paar HF haatrappers mogen er wat mij betreft gewoon bij. Als ze maar een sympathiek in de oren klinkend dialect spreken.
Gewoon jezelf op de lijst zetten. We zijn nog lang niet op 150 stuks.
Dat is goed nieuws
Bedankt voor het regelen.
Laatste mogelijkheid was zondagavond. Namens de organisatoren excuses als dat niet duidelijk was
Jammer dat het niet meer mogelijk is. Ben erg blij met mijn 100ste plekje.
Zit wat in natuurlijk
Wat gaaf dat het ook echt door gaat. Had ik niet verwacht.
Thanks heren! @Chillekasper en @KoningKlok
Goed geregeld kerel !!!
Met veel plezier en gepaste spanning (“nou ja, weer 5 erbij!”…) dit topic mogen lezen, waarbij ik een aantal keren heb getwijfeld om mijzelf op de lijst toe te (laten) voegen. Maar de gedachte om mij vooraf te ‘binden’ (een man een man, een woord een woord), waar een aantal onder voorbehoud hadden ingetekend (wat ik dus niet wilde doen) aan iets waar nog wat onzekerheid over bestond (überhaupt de mogelijkheid of het zou lukken en de uiteindelijke prijs), heeft mij weerhouden.
Maar met het nu in het vooruitzicht gestelde resultaat, vind ik (en ik vermoed, nog een aantal met mij) het eigenlijk wel een te mooi aanbod om te laten lopen…
Daarom hoop ik dat er voldoende mogelijkheid straks is dat ook mensen die zich niet op de lijst hadden gezet alsnog met deze actie mee kunnen doen.
Alle lof voor de betrokkenen en in het bijzonder initiatiefnemers @Chillekasper en @KoningKlok voor de inspanningen, wat dit mogelijk heeft gemaakt. Chapeau!
Ik blijf meelezen en volgen!
Leuk mannen dat het gelukt is! Het horloge is niet mijn ding maar ik kan het opzetten van de actie erg waarderen.
Leuk dat iedereen die jullie enthousiasme heeft gedeeld voor een mooie prijs het horloge kan kopen.
Neem er wat te drinken op vanavond
“Het succes van de maand is Invicta.”
@Chillekasper, mooi om te zien dat het gaat lukken. @KoningKlok & @Jurtz, al eerder geschreven dat ik het een ontzettend leuk initiatief vind. Het horloge zelf is niet mijn kopje thee - sorry, nog steeds niet - maar het positieve enthousiasme is iets wat ik zéér kan waarderen. Goed gedaan mannen!
En nu door naar het “Incoming” topic, voordat jullie “wat dragen we vandaag” kunnen volspammen en NA’s mogen schrijven. Ik kijk er naar uit.
… tja, groepsdruk en volggedrag. Best wel triest eigenlijk.
Ja hij draagt door de smalle bezel al vrij groot vermoed ik…
Anyway…Ik volg het met belangstelling!
Ben benieuwd.
Hopelijk is er ook een passende oplossing te creëren waarbij de inschrijvers ook gegarandeerd hun “gereserveerde” plekje kunnen verzilveren.
(Hey, 17e da’s wel verzilveren waard )
Wauw, enorm bedankt @Chillekasper, @KoningKlok en zeker ook @Jurtz voor het aanzwengelen en initiëren van deze actie! Ik kan niet wachten tot we hem daadwerkelijk mogen ontvangen!
You’re welcome! Het was tijd dat er een beetje een andere wind zou gaan waaien op het forum.
voor de initiatiefnemers:
Zoooo blij dat het gaat lukken.
Good job boys
Was je helemaal vergeten te noemen in mijn verhaaltje. Dat heb ik alsnog maar even gedaan, ere wie ere toekomt … jij dus ook.