Ff een mailtje naar invicta en je krijgt gewoon de link hoor
Fijn, zoveel betrokkenheid van zo veel stuurlui. Geeft altijd een bijzonder goed gevoel, betrokkenheid.
Ik had zelf ook wel door dat ik suggestief bezig was dus vandaar de wijziging. Ik ben dat weer niet zo laf dat ik mân bericht verwijder. Dat is nogal een dingetje hier op het forum.
Heb het model nu op de website gevonden, kan je inmiddels meer vertellen @Chillekasper ?
Ik sta nu nog niet op de lijst, wil even kijken hoe dit uiteindelijk gaat lopen.
Waar is @SybrenAnne als je hem nodig hebt haha
Anyway rond post 1257 was je ook al van mening dat aantal een probleem moest worden.
De insinuaties, die je in vet nog even afzwakt zijn beetje suggestief maar bovenal jammer.
Toch sta je tot op heden niet op een lijst. niet de eerste intekenaars en niet op de reserve lijst.
Verder, als je e.e.a gelezen had, komt voor de eerste 125 de link beschikbaar in een PB om zeker te zijn van een vlotte levering. Daarna, als de order ronde geweest is komt de link beschikbaar voor HF leden in het algemeen, zolang de voorraad strekt of hoe lang je een backorder acceptabel vind.
thanks voor deze! gekruisd met mijn uitleg.
Wanneer krijgen we de (geheime) link eigenlijk?
Zeker!
Daarnaast vind ik het een leuk model en een superactie! Niks negatiefs hierover van mij hoor. Beetje een kriebel gekregen van de fanboys.
Heb getwijfeld om hem voor mijn zoon te bestellen maar ik ga toch voor een ander model.
En mijn vraag was zeker suggestief dus was mijn oren maar. Zelf ook al gedaan.
Blijft de vraag over max 125 staan want ik zou het leuk vinden dat zoveel mogelijk leden hier van kunnen profiteren.
Volgens mij heeft Kasper dit alleen gedaan omdat hij niet weet hoeveel Invicta kan leveren.
Als dat duidelijk wordt zal het volgens mij geen probleem zijn om de link algemeen te delen.
Als gezegd⊠na 125 die zeker kunnen profiteren,
Ieder hf lid zolang de voorraad strekt / invicta de prijs wil handhaven.
Iedereen kan hem nu bestellen voor 130⏠inclusief 10% korting.
https://www.invictastores.eu/nl/collecties/pro-diver/invicta-pro-diver-pre-order-31290-herenhorloge-40mm/
Ik wacht op de hf deal.
Me too. Maar de reservisten kunnen als ze willen alvast intekenen voor de reguliere Invicta prijs.
Hallo allemaal,
Iedereen op de lijst krijgt een code toegestuurd waarmee je dus op de Invicta extra korting krijgt voor de pre order. Hierdoor zal hij onder de 100 komen te liggen. Als het goed is zullen de mensen op de lijst dit vanavond of morgen ontvangen. De overige leden die niet bij de 125 kunnen deze code volgende week in de topic aantreffen.
Ik zou dat niet doen, omdat je uiteindelijk dan nog steeds 40 euro meer betaald.
@Chillekasper: heel, héél hartelijk dank. Je hebt het super goed voor elkaar gekregen; mijn waardering en bewondering!!
Ha ha ha⊠goeie move André welcome to the club
zou grappig zijn als we allen tegelijk een NA maken, 125 topics over deze invicta
Hahaha ja, of op volgorde, elke dag een nieuwe NA over dit horloge⊠125 dagen Na leesplezier op HFâŠ