@chillecasper Top, goed geregeld.
Is niet de 1e Invicta en zal ook niet de laatste zijn
Is er al iemand die ervan af wil😂
Ander wil ik ook wel op de réserve lijst.
Initiatiefnemers top gedaan👍
Ik voel mij buiten gesloten door dit elitaire Invicta clubje.
Ah, het werkt dus.
Potverdikkie goed bezig!
Moet toch heerlijk zijn dat je gelijk krijgt, uiteindelijk wil (bijna) iedereen een Invicta!
goed initiatief van Koning Klok, en lekker doorgepakt door jullie beiden.
petje af!
Ipv op de wachtlijst kan je ook een weekje wachten na leverdatum, na de hebberitus volgt hier op hf al snel de flipperitus…
Het blauwe gedeelte idd .
Uiteindelijk sta ik niet op de lijst, want ik twijfel erover. Dan kan ik op de lijst gaan staan en afhaken, wat ik niet fair vind. Daarom sta ik er niet op, ik ben erg benieuwd hoe de bestel procedure nu gaat verlopen en of deze dus exclusief voor de lijst gaat zijn waar ongetwijfeld mensen opstaan die afhaken.
Spannend!
Zoals ik het lees is er een bestellink die eerst met de mensen op de lijst wordt gedeeld, en daarna openbaar.
Ik volg dit topic al een poosje en wil hierbij de initiatiefnemers complimenteren met deze leuke actie.
Ook al houd ik niet van invicta wens ik iedereen toch veel plezier met de nieuwe aanwinst straks.
Gr
Henk
DE RESERVELIJST
R1 edwardmandy
R2 Martijn82
R3 Bruut
R4 Marcel_M
R5 Beagle
R6 peterpan
R7 Dr.Cooper
Waarom?
Geen idee…
Zal ongetwijfeld één in het blauwe gedeelte komen zo gaat dat met horloge’s.
Dat denk ik ook wel.
Ik heb me niet op de lijst gezet omdat ik niet echt zit te wachten op een Rolex kloon. Het blijft echter een bekoorlijk model kast. Hoe gemakkelijk vind je hiervoor custom wijzerplaten en wijzers? Als ik het goed voorheb is dit model immers kleiner dan de meeste Invicta’s.
Super, dank.
Morgen zullen @Chillekasper en ik iedereen op de lijst een bericht sturen.
Hierin zal een kortingscode staan die je kunt gebruiken om het horloge te bestellen.
Prijs wordt € 95 incl. verzendkosten. Dus € 50 korting.
En oh ja, ik heb de mijne al besteld
Stop met er omheen draaien en zet je op de reservelijst ouwe!