Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Hop!
En nu maar wachten.
Helaas is geduld nooit mijn sterkste kant geweest…

Nogmaals bedankt, heren! :+1:t4:

2 likes

2 likes

:facepunch: Besteld en nu maar wachten, wachten, wachten. En ik kan helemaal niet wachten…

Mannen, @Chillekasper en @KoningKlok, bedankt voor jullie tomeloze inzet. :muscle:
en natuurlijk @Jurtz voor zijn voorzet :muscle:

3 likes

Besteld! :sunglasses:

2 likes

Bedankt, mannen :+1::wink:

2 likes

Ik wil ook bestellen, waar is mijn korting code?? Helaas onder aan de lijst met nummer 99.

2 likes

Besteld! Bedankt @organisatoren! :+1::+1:

1 like

Bericht een uur geleden van Chillekasper

Mijn PB zijn op. Moet 23 uur wachten, voor de mensen op de lijst. Aankomende dagen kunnen jullie het berichtje verwachten en anders wanneer je op de lijst staat stuur je een PM naar @KoningKlok of @Chillekasper

3 likes

Ik weet niet of die ondertussen duidelijk was voor je, maar ik begrijp het volgende. Casper wil gewoon dat de leden op de lijst de mogelijkheid hebben er 1 aan te schaffen, hij weet niet hoeveel er zijn. Als zeker is dat iedereen op de lijst heeft kunnen bestellen en er zijn meer exemplaren dan krijgt de rest ook de link.

Heeft m.i. alles te maken met evt. beschikbaarheid. Maar Invicta zal er vast genoeg hebben dus komt best goed voor hen die hem willen.

3 likes

Mijn mening: degenen die willen bestellen, en niet zich hebben geplaatst op de lijst, moeten niet janken.

6 likes

Bedankt voor een ieder die zich hier voor heeft ingezet !

2 likes

Bij deze is mijn eerste Invicta een feit.
@Chillekasper zijn woorden op een dag draagt iedereen een Invicta.
Toch langzaam waarheid aan het worden.

Dank aan! @Chillekasper, @KoningKlok & iedereen die zich hebben ingezet om dit alles mogelijk te maken.
Ook dank aan de beheerders van het HF forum !

5 likes

Heb ook nog niks hoor en sta ergens in de 58 ofzo :rofl:

Ik heb jou en @Jesus een pb gestuurd met de code :blush:

1 like

Besteld! Bedankt @organisatoren!

Het lang wachten is vanaf nu begonnen. Maar het is de wachten waard. I am looking forward to seeing the new Super Pro Diver Invicta.

3 likes

Mooi initiatief! Ikzelf heb geen interesse, maar altijd mooi wanneer dit zo snel en soepel geregeld kan worden.

2 likes

Ook hier is de bestelling geplaatst. Lief: “Nee, hè, je zit toch niet weer een horloge te bestellen? Ga toch eens iets nuttigs doen!” Ik : “Ik ben zelden zo nuttig bezig geweest.” En toen was het een poosje stil in huize Omanido.

8 likes

Super @Chillekasper! Goed gewerkt, besteld en nu wachten :smiley:

Besteld!

ben benieuwd!

@Chillekasper, mijn pb’s zijn nu ook op… :expressionless:
Ik heb geen pb naar @FERRARI en @meisink kunnen sturen, mochten jullie dit zelf lezen stuur mij dan even een pb.

de Invicta hulpsherrif

2 likes