Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Ook besteld en de orderbevestiging binnenšŸ˜€,

Dank jullie wel!

4 likes

Besteld. En een groot dank aan een ieder die dit mogelijk heeft gemaakt. (zo vergeet ik niemand) :wink:

1 like

Het is gelukt hoor !!!

Grote klasse voor iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt :smiley:

image

2 likes

Ondertussen bij Invicta Europe:

(Ok, 't is over de top; ik beken.)

7 likes

Besteld… Dank voor de organisatie.

1 like

Besteld. Bedankt @Chillekasper en @KoningKlok voor de tijd en energie die jullie hierin hebben gestoken. Ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Denk dat ik hem van plexi ga voorzien

2 likes

Plexi is sexy

Ik ben nummer 55 maar heb nog geen bericht maar zie dat mensen met een hoger cijfer wel al hebben besteld?

Ik was nummer 20 en besteld.
Je kan altijd kasper even een PM sturen met de vraag hoe ver het staat.

6 likes

Nummer 4 maar geen PB…
=edit= geregeld ! :wink:

1 like

Komt wellicht omdat je in dit topic niet echt enthousiast overkomt…

7 likes

Ik heb 94 of zo, maar al besteld :smile:

2 likes

Onzettend bedankt voor al het harde werk @ChilleKasper & @KoningKlok. Hij is besteld!!!

3 likes

Ik meerdere keren aangegeven dat ik met Koningklok de nummers had verdeeld, maar dat ik mijn limiet voor PB’s overschreden heb. Ik kan niet meer versturen. Daarom moeten mensen op de lijst mij of Koningklok contacteren met PM.

5 likes

Ik kijk uit naar de komende Invicta invasie. ā€˜Wat dragen wij vandaag…’ krijgt straks een hoop te verduren. :wink:

2 likes

Ik ben misschien te verlegen geweest, maar ik werk er aan !

Denk trouwens dat ze bij Rolex groen en GEEL zien van jaloezie. :joy::lemon:

6 likes

Thanks. Ik had en al via pb

Moet ik er nog een paar versturen???

Wel beeld geen geluid noemen ze dat. Kan soms lang duren voor je weer geluid hebt.

1 like

Even via @Chillekasper, hij heeft het overzicht van de verwerking van de complete lijst.