Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

11 likes

Heb het eerlijk gezegd niet bijgehouden. :laughing: met name door al die PB die ik heb gehad. It’s a mess…

2 likes

:joy:

Top mannen @Chillekasper @KoningKlok

1 like

Leuk dit, bij Invicta stromen de orders nu binnen voor dit ene specifieke model.
Zo zien ze direct dat dit een serieuze actie is en hulde aan Invicta dat ze dit zo snel hebben opgepakt. Ze luisteren naar de vraag van de markt en nemen die serieus :+1:

Dikke pluim voor Invicta en de iniatiefnemers

Edit: Straks gaat HF nog massaal overstag en zien we ze opeens overal opduiken. En dan bij nieuwe accounts van mensen die nu een account hebben en het afkraakten. Die nu een 2e account hebben om mee te kunne doen met de Invicta fanboys en zo geen Invictum blijven :joy:

11 likes

Nummer 38 en geen PB. Waarschijnlijk de pech om op de lijst van @KoningKlok te staan. Of kan iemand anders mij de PB sturen?

1 like

Aha, OK, ik heb net wat mensen laten wachten. Ik werd gek van de PB’s …

2 likes

Sorry van die PB’s… :grimacing: Ik wist zelf niet dat er een beperking zat op hoeveel mensen je kunt sturen. Maar ik ben er achter gekomen dat je iets van 20-25 kunt maken per dag. Daarom dat ik ze heb gezegd dat ze PB mogen sturen. Vergeef mij alsjeblieft @koningklok :sweat_smile:

3 likes

Precies. Geduld mensen, geduld. Vandaag is nog niet voorbij.

No worries :grin:

1 like

@KoningKlok @Chillekasper tnks mannen :ok_hand:t3:

1 like

Wat is nu eigenlijk de definitieve prijs geworden van de pre-order?

Nette prijs, veel horloge voor dat geld!
Ik ben echt benieuwd maar zal ze vanzelf wel “in wat dragen wij vandaag” spotten :slight_smile:

Bedankt @Chillekasper en @KoningKlok voor deze mooie actie!

Ook bedankt natuurlijk @KoningKlok :+1:

1 like

Werkt dit bovenop de 50 euro kortingscode?

Nee, je kan maar één code tegelijk ingeven. Geprobeerd :blush:.

2 likes

Invicta

Done, super leuke actie en nu maar wachten

Ben je nu aan het trollen? Straks zorg je er nog voor dat iemand dit voor de verkeerde prijs besteld.

1 like

Bestelling geplaatst, ging wat traag, kreeg een pop up dat er op dat moment 29 kopers actief waren op de site ……
Zou mij niet verbazen als er binnenkort in de hal van Invicta Europe een borstbeeld staat van ene Kasper :sunglasses:

p.s. en ook meteen al een uitnodiging voor de Invicta Lady s night …… zucht

11 likes