Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Inderdaad! Grote waardering voor hun inzet en tijd. :clap:

1 like

Dat hebben ze in werking gesteld na klachten over overmatig PB gebruik van @w.e. Nu alleen nog een beperking op het aantal PB’s naar dezelfde persoon per dag. :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Besteld :sunglasses:

Toffe actie!

1 like

Dank voor de code @Chillekasper! Zojuist besteld. Ben erg benieuwd!

2 likes

LETS GOOOOOOOOO @Chillekasper THANKS @KoningKlok THANKS

@SybrenAnne INVICTA SQUADDDDD

3 likes

:+1:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2:

2 likes

Hier ook een bestelling afgerond. Ik ben benieuwd hoeveel van de lijst daadwerkelijk de knoop doorhakken. Het zijn er behoorlijk wat die er i.i.g. melding van doen.

2 likes

Ja, hier ook. Had ik dat Invicta maar jaren eerder ontdekt :rofl:.

1 like

Heb dus ook DE Invicta besteld, krijg je dit soort spam in de bus. Heb ik weer als oude man.

5 likes

Een z.g. Zwitsers uurwerk kan ik wel missen, maar wat andere “opleuking” zou welkom zijn. Modders alhier?

p.s. hou wel rekening met een aanzienlijk aantal :rofl:

1 like

Hij wordt toch pas in juni geleverd? Waarom zeggen zoveel mensen dan dat ze nog geen PB gehad hebben? Vanwaar die haast? :thinking: :wink:

5 likes

Ik was van plan er een saffier in te zetten met ar, misschien kan ik daar ook een bulkorder van maken tegen die tijd.

8 likes

Ik heb nog nooit een mod gedaan, dus als je mij ook nog een soort handleiding kunt geven of een hotline die ik hiervoor kan bellen en mij met warme woorden verder helpt dan zou dat tof zijn!:ok_hand:t2:

2 likes

Bestelling geplaatst!!

2 likes

Besteld.

1 like

Super!!! Heb hem ook net besteld, ik ben benieuwd :smiley: .

Ik zie het nu ook. Internationale vrouwendag!:sweat_smile::smiley:

1 like

De schoonheid :heart_eyes:

14 likes

Vanmorgen besteld. En ondanks dat ik wel door mijn deo ben gebroken heb ik mijn Tena men proefpakket droog kunnen houden :crazy_face:
Die spanning zie je wel terug bij velen met al die PB aanvragen :sweat_smile:

3 likes

Ik had beter wel een tena kunnen gebruiken :joy:

Ach shit happens :poop:

2 likes