En wat voelt dat toch fijn !!!
Mooi ding toch wel hé
Voor dat lage bedrag wel.
Als ik alles van de laatste 2 dagen een beetje teruglees zijn er echt tientallen orders geplaatst! Echt wel tof Iedereen een Invicta in z’n collectie.
Ik heb nog een paar plaatsen over in mijn horlogebox met ‘bang for buck’ horloges. Dit is toch wel een serieuze kandidaat om een plek op te vullen.
Bij deze dan …
DE RESERVELIJST:
R1 edwardmandy
R2 Martijn82
R3 Bruut
R4 Marcel_M
R5 Beagle
R6 peterpan
R7 Dr.Cooper
R8 axensir
R9 G.plstr
R10 Razayan
R11 Sarcasmo
ik ben benieuwd hoe veel en hoe snel ze in het verkoopdeel van HF terecht komen
Toch verleidelijk
DE RESERVELIJST:
R1 edwardmandy
R2 Martijn82
R3 Bruut
R4 Marcel_M
R5 Beagle
R6 peterpan
R7 Dr.Cooper
R8 axensir
R9 G.plstr
R10 Razayan
R11 Sarcasmo
R12 Klokslag
Absoluut, ziet er voor dat geld echt wel netjes uit!
In een wanhopige poging om nog iets terug te krijgen van de aankoopprijs van €95 (inclusief verzendkosten)?
Geen idee. Ongetwijfeld dat je er iets van ziet verschijnen in het blauwe deel. De laatste HF horloge (die met de blauwe plaat) ben ik veelvuldig daar tegengekomen. Het lijkt mij sowieso helemaal geen punt wanneer iemand ervan af wilt. Ook al is dit natuurlijk wel echt een budget horloge.
Is perfect mod materiaal man. Zie niet in waarom verl mensen deze zouden verkopen.
Hier ook besteld, mannen, bedankt voor deze super actie!
[quote=“lencoth, post:2207, topic:250273, full:true”]
Echt ik haat dit zo dit aasgieren gedrag. Het verkoopgedeelte is ook niet meer wat het geweest is. Ik vraag altijd een faire prijs maar ga nu altijd hoog inzetten. Maar denk eigenlijk dat ik stop met flippen. Beter ook.
Iedereen wil afdingen. Het begint echt marktplaats te worden.
Er is zo weer een week voorbij😉
Arggg… dat is het dus, altijd die karma…
Maar geen probleem inderdaad, in je houte pak zitten geen zakken dus meenemen gaat toch niet.
Hoe gaat het verder met jouw ketelaars bestelling, ben je er kwa ontwerp al uit?
Straks moet ik nog de STO gaan verkopen om budget vrij te maken, ik zie al een aasgier rond cirkelen