Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Want ? Wat kan er mis gaan dan voor 95 euries

:joy::joy::joy: houten pak Zonder zakken:joy: ik word er gek van die horloges :sweat_smile: ga wel weer een sto halen mis hem wel. Maar als ik die van jou nou voor de helft over kan nemen hou ik weer geld over om op te zitten:joy: Een Stefan zit er even niet in te veel plannen en mijn baas snapt niet dat ik meer moet verdienen voor de hobby. Jij nog iets in de planning ?

2 likes

Ja, een Invicta dus :joy:

2 likes

kweenie of je mij bedoelt met “aasgieren gedrag” …het was gewoon iets wat ik me afvroeg en wat je kan verwachten na zo’n groot aantal deelnemers bij een inkoopactie, het valt me op dat ik regelmatig klokkies in het verkooptopic zie die, bij wijze van spreken, een week eerder nog triomfantelijk als N.A is geïntroduceerd, dat mag natuurlijk, beetje ongeloofwaardig maar goed, anyway, ik ben sowieso niet van plan deze aan te schaffen, ook niet via HF blauwe deel.

2 likes

Als we 125 dezelfde horloges gelijktijdig worden aangeschaft kan je er donder op zeggen dat er een aantal in het blauwe gedeelte gaan belanden.
1+1=2 :nerd_face:

1 like

Wat doe je hier dan? Ga s.v.p. ergens anders heen met dat villeine en bovendien uitermate cynische gezever. Bij voorbaat dank.

7 likes

Sterker nog, de wachtrij plekken gaan al in het blauwe gedeelte komen net zoals bij de HFLE edities

1 like

Nou, nou, het is twitter niet.

Probeer de groene knop eens

Je neemt eerst aan dat het onvermijdelijk is bij de aanschaf van zoveel “klokkies” en vervolgens vind je hetzelfde uiteindelijk “ongeloofwaardig”. Ik volg het hier ook, net zoals jij; heb geen behoefte er een te kopen, net als jij. Maar ik zie geen reden om iemand anders feestje te verpesten :wink:

6 likes

Een waardevolle analyse, waarvan akte.

Ik vraag mij af, als ik een dagje besteed aan het nagaan wie op de lijst allerlei laatdunkende opmerkingen over homages heeft gemaakt, hoeveel ik er dan tegenkom. Ach, misschien wel nul.

Maar begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen homages, veel plezier ermee.

Volgens mij kun je je tijd nuttiger besteden.

Ja, in dit topic lullen over invicta’s.:joy::joy::joy:

2 likes

Wat wil je hier precies bereiken?

2 likes

Niets, behalve vinden dat Lowlander ook het recht heeft op een mening. Alsof het hier Mekka is, waar je alleen mag buigen.

5 likes

zuur-002

nut

1 like

Gelukkig hebben we jou, de moraalridder, opkomend voor de zuurpruimen en aasgieren des forums.

1 like

Gelukkig maar. Overigens, ik heb ooit ook een week lang een Invicta gehad.:smirk::tumbler_glass:

:joy::joy::joy::joy:

1 like