Inkoopactie LED-watch

robbie409, laat van je horen!!! :smiley: :)-D :wink:

Ik heb ze eergisteren betaald.

Ze doen wat moeilijk over korting omdat de hoeveelheid LEDs afwijkt. Ze cancellen de transactie lever dan dat ze korting geven… Heb dus toch maar betaald, ze komen onder de 23 euro uit! In de feedback pak ik ze wel terug :?

Er komen er 23 aan, ik heb nog geen bericht van ze dat ze verstuurd zijn.

X( Super, robbie409!

Geen nieuws, goed nieuws?

Al een tijdje niets meer van Baassie vernomen…Zo stuurt ie 25 berichten per dag, zo stuurt ie niets meer…:stuck_out_tongue:

Dit zit zeker op een netwerkloze alpentop…

broekhuis Schreef:

Dit zit zeker op een netwerkloze alpentop…

Nee, nog steeds op mijn netwerkaangesloten laptop. :smiley: Die alpentoppen zijn mij nog te groen.
Maar wat betreft het LED-horloge; ik ben net zo benieuwd als jullie, maar het echte nieuws moet van robbie409 komen. Ik heb geen idee of hij de horloges al binnen heeft. Kortgezegd weet ik niet meer dan jullie. We moeten even robbie409’s reactie afwachten en wellicht zit hij net bij zijn schoonmoeder aan tafel :wink:

Agelopen zaterdag contact gehad met Rob ivm aanschaf monster. Meteen gevraagd naar de LED-watch. Rob had ze zaterdag nog niet ontvangen.

groet,
peebee

Klopt, nog geen teken van leven van de Duitse leverancier. Maar gezien het aantal feedbacks denk ik niet dat ze niet zullen komen.

Een dubbele ontkenning, da’s even lastig lezen… maar ze komen dus wĆ©l !

Het word wel tijd dat er afspraken gemaakt gaan worden met de leverancier :frowning:

Ik dacht dat ik L uid E n D uidelijk ben (:P)

W8en valt niet mee :stuck_out_tongue:

Hoewel geduld een schone zaak is, en wij niettegenstaande alle voorzorgen hadden genomen voor een nochtans spoedig verloop, merk ik niettemin niet zelden een ongenoegen, ja zelfs een onwil van deze of gene die de waar ongehavend doch ongehinderd zoudt moeten leveren, om bij dit soort zaken rekening te houden met onze ongekend animalistische gevoelens van ongeduld noch onze ongebreidelde hebzucht. :smiley:
Maar je hebt gelijk, Tony, de tijd tikt door; al wordt het niet weerspiegeld op mijn digitale LED-watch om mijn pols :wink:

Net in de mail:
Die Ware wurde an den Versand übergeben und wird Ihnen in den nächsten 2-3 Werktagen an Ihre folgende Anschrift zugestellt

Ze komen steeds dichterbij! Ik heb het horloge afgelopen vrijdag in het echt gezien, en hij viel mij zeker niet tegen! De versie die ik heb gezien had naar mijn idee voldoende LED’jes, ik weet alleen niet hoeveel, omdat ik de eigenaar niet wou vragen het horloge af te doen. Maar ik kijk er wel naar uit.

Laat je wel snel weten hoe en wat omtrent de betaling? Ik vind het erg tof dat je alles voorschiet, maar voel mij ook wel een beetje bezwaard. Dus hoe eerder ik mijn schuld kan inlossen, hoe liever het mij is.

Groeten, Gerwin

PS Heb je mij persoonlijke bericht ook ontvangen?