Inkoopactie LED-watch

Hoe lang willen jullie nog doorgaan met het aannemen van bestellingen.
Gemiddelde prijs zal iig niet lager worden.

Wat mij betreft was de actie zondagnacht 00.00 uur afgelopen. Robbie409 is volgens mij bereid om de laatste twee horloges te regelen voor peebee en j.veerkamp. De prijs zal denk ik niet veel hoger uitvallen.
Ik denk wel dat het goed is om hierbij te zeggen dat de inkoopactie is afgelopen wat betreft de mogelijkheid om je aan te melden. Zodra de laatste twee horloges besteld zijn en robbie409 alles binnen heeft zullen we verder moeten kijken hoe we de verdere verzending regelen.

2 horloges bestelen :S Hatelijke groet :S Ik zou me niet laten bestelen Robbie :wink:

Ik probeer die laatste 2 inderdaad nog binnen te krijgen en dan stopt het .

Robbie409, ik heb je een PB gestuurd.
Gr. Marcel

Uhmmm, robbie409…

Bericht terug van Aguja:

"Hoi Baassie

Ja zeker, ik doe graag mee! Ik heb een week in het buitenland gezeten en zie tot mijn verbazing hoeveel succes deze actie heeft. Het lijkt me sowieso leuk om al die forumleden persoonlijk te kunnen ontmoeten, maar als besloten word om de LED’s te versturen is dat uiteraard ook prima. Laat me maar weten wat & hoe vwb. betaling etc.

Groet, Aguja"

Als we je nou heeeeel lief aankijken, kan er dan nog 1 horloge bij?! :stuck_out_tongue:

Zo’n lange thread heb ik hier nog niet vaak gezien! Ik bevestig graag mijn interesse en sluit me van harte aan bij alle eerder uitgesproken lof voor Baassie & Robbie409!

volgens mij is robbie409 eind 2007 nog aan het opkopen.
wens je erg veel succes.
gr oscar

waneer kunnen wij de horloges thuis verwachten?

Eerst zal robbie409 alles binnen moeten krijgen, waarna alle horloges naar iedereen opgestuurd kunnen worden. Ik vermoed dat Kerst wellicht een onhaalbare kaart zal gaan worden, maar eind van het jaar moet toch lukken denk ik. :slight_smile:

Tjonge is dit niet het langste topic tot nu aan toe? Leuk eigenlijk op dit forum waar mechanische horloges met fikse prijskaartjes geen uitzondering zijn, dat zo’n goedkoop “ledje” zoveel oproept :slight_smile:
Alvast veel plezier ermee allemaal !

Moeten we het Guinness Book of World Records al bellen, LeenV? :wink:

Vroeg mezelf ook al af of dit de langste thread van het forum ooit zou zijn, maar heb niet echt zin om het te gaan checken :smiley: De interesse is in ieder geval bijzonder groot geweest!

Als ik het zo bekijk, ben jij alleen al goed voor, schat ik, 40% van deze thread :wink:

wilde het zelf niet zeggen haha :smiley: :smiley: :smiley:

Hallo Baassie , ook ik heb wel interesse in het LED horloge.

Weet je ongeveer wanneer het te leveren is en wat de totaal prijs gaat worden?

Bvd voor de info en succes.

Met vr.gr.Jan

Helaas jank; zie mijn post van 11/12/2006 23:03:

er kan niet meer aangemeld worden voor de inkoopactie. Het spijt me maar we moesten ergens de lijn trekken. Misschien kun je zelf een bod doen op ebay. Er staan er blijkbaar genoeg op het moment. Als je heel desperaat bent, kun je robbie409 een PB sturen om te vragen of hij NOG een horloge regelt, maar persoonlijk vind ik dat hij inmiddels meer dan genoeg zijn best heeft gedaan (zie vorige 170+ posts op deze thread). Niets ten nadele van jou hoor, maar hij heeft zich heeeel erg veel werk verricht en de tijd om aan te melden zoals ik al zei) is over. Sorry! :frowning:

Er lopen nog een paar biedingen. Door drukte heb ik ze vandaag gemist en de prijs lijkt weer normaal geworden.

Het is wel een andere dan afgebeeld: 3 x 5 leds.

Daarvoor krijgen we nog een korting, ik ben aan het onderhandelen over de hoogte… :wink:

Jammer van het aantal LEDs (het kon inmiddels bijna niet anders), maar knijp die Duitse ‘onderhandelaar’ dan maar flink uit! :smiley:

Even weer gewoon bovenaan de eerste pagina staan, hoor. :smiley:

Zo de kerstkrans is op, samen met mijn geduld :slight_smile:

Wanneer kan ik / wij de nieuwe / kostbare / bijzondere / limeted / led / klok / watch omARMEN :stuck_out_tongue:

:slight_smile: