Super robbie409!!! Mag ik de eerste zijn om je te feliciteren en te bedanken met het fantastische werk dat je geleverd hebt voor iedereen hier. Je bent (tu)
Nu kan ik met een gerust hart vanavond :)-D op robbie409 en mijn nieuwe aanwinst!
Super robbie409!!! Mag ik de eerste zijn om je te feliciteren en te bedanken met het fantastische werk dat je geleverd hebt voor iedereen hier. Je bent (tu)
Nu kan ik met een gerust hart vanavond :)-D op robbie409 en mijn nieuwe aanwinst!
Heeee,
Er mist iemand in de lijst: ikke.
De eerste die ik kocht heb ik bij de 21 opgeteldā¦
Dus nog 1 te gaan
Robbie, ānog een te gaanā¦ā heb je nog iemand nodig die wil meedoen? (ik heb deze inkoopacie niet helemaal gevolgd)
Groet, Marcel
Robbie409 moet er nog bij
Als je de verkoper nou een beetje meewerkt kan het dus echt nog voor de kerst rond zijn! Top Robbie! En Baasie voor het bijhouden!
Ik zie er vanwege financiele redenen op dit moment maar even vanaf. Sorry. De rest veel plezier van jullie klokjesā¦
Mocht je er eentje over hebben, nu Slooter ervan af ziet, heb ik wel interesse!
Groet, Marcel
21 stuks, gemiddelde prijs ex verzendkosten: ⬠18,20
[x] robbie409 (the first, the one, the original)
[x] Baassie (plakmerk)
[x] 020johan
[x] Guus
[x] Gershwin
[x] Tony (2x)
[x] Ray_J
[x] Tom Koerts
[x] roffel
[x] ajan
[x] D Kuiper
[x] Frits
[x] Niels2
[x] broekhuis
[x] Hendrik
[x] Abe
[x] Wouter
Ik heb slooter vervangen door marcelVG, wat betekent dat robbie409 dus alnog die laatste LED-watch moet bemachtigen
22 man in totaal en volgens mij 2 of 3 die het LED-horloge zelf geregeld hebben: ik denk toch een heel aardige interesse in een leuk spontaan idee, en letterlijk fantastische inkoopāactieā van robbie409!
Van Aguja heb ik nog niets vernomen. Nogmaals, de sluitingstijd is vanavond klokslag 12 uur. Het is tijd voor nog 1 klein kerstkadootje onder de boom!
Ik zal kijken waar de boom is en de knip vast ondersteboven houden om mijn geld te tellen
Nogmaals bedankt, erg leuke actie en zoveel enthousiaste reacties!
Guus
Ik hoop dat je nog een ākruisjeā voor me kunt bemachtigen Robbie409!
Alvast bedankt!
Greetzzz, Marcel
Er wordt opeens erg fel op geboden. Alle LEDās die vandaag gingen, gingen voor meer dan 27 euro per stuk!!
Ook ik heb 'm nog niet binnen.
Dus nog geen fotoāsā¦
Volgens mij is het deze, alleen net andersom.
Heeft de tekst net andersom zitten
Wel een leuk ding
bandje is anders volgens mij. Niet zoān brede uitloop richting horlogekast.
Ik denk dat je gelijk hebt Tom, de overeenkomsten zijn te groot voor toeval. Ik hoop echter dat het niet zo is, ik vind de foto in de eerste post veel mooier. Maar aan de ander kant voor 20 euroā¦
Het lijkt een oudere versie, mijns inziens. Het valt mij op dat āonsā horloge 45 ledjes heeft per veld voor elk cijfer, in tegenstelling tot slechts 15 voor die van marktplaats. Andere band blijf ik bij (hoewel het origineel vast ook goedkoop materiaal is) maar qua kast inderdaad hetzelfde denk ik. Ach, voor 20-30 euroā¦
Er zitten toch wel verschillen in de horloges van MP en de LED watch.
De band aanzet is anders,
en de 1 heeft 1 en de ander 2 knopjes aan de linker zijde vd kast.
De look is voor mij in ieder geval anders.
ik zou graag twee van deze led horloges willen bestelen.met hatelijke groet johan veerkamp
Johan, anderen,
De stand was gisteren:
vandaag gaan die krengen voor erg hoge prijzen. Als ik erin meega trek ik het lage gemiddelde wat nu gerealiseerd is omhoog. Ik probeer er nog een paar naar binnen te fietsen (3 stuks als ik me niet vergis) maar ga niet over de 20 euro heen om het gemiddelde onder de 19 te houden en te totale kosten dus tussen de 22 en 25 te krijgen.
Afhankelijk van hoe ik ze kan verzenden in NL komt ie dus onder de ⬠27,50 uit, een leuk bedragje voor de kerstdagen.
[x] robbie409
[x] Baassie
[x] 020johan
[x] Guus
[x] Gershwin
[x] Tony (2x)
[x] Ray_J
[x] Tom Koerts
[x] roffel
[x] ajan
[x] D Kuiper
[x] Frits
[x] Niels2
[x] broekhuis
[x] Hendrik
[x] Abe
[x] Wouter
In principe dus nog twee te gaan (Aguja heeft (nog) niet gereageerd). Mooie prijs denk ik, robbie409.