Inkoopactie LED-watch

WIE gaat het WAAR bestellen en wat gaan ze nu kosten?

De stilte maakt mij ongerust,… ben bang dat het niet door gaat.

Dat snap ik. Update:

Australie heeft niets van zich laten horen. robbie409 heeft het horloge reeds besteld bij een Duitse handelaar. Hij heeft aangeboden contact op te nemen met hem om te onderhandelen over een afname van het aantal gevraagde horloges. Hij was voor 30 euro klaar dus dat zal hoogstens de kosten zijn p.p. Zodra hij meer weet, zal hij het ons mededelen. Tot zover voor nu.

ps. Ik ben dit weekend (vanaf morgen :slight_smile: ) waarschijnlijk niet in staat om op het internet te verschijnen. Hoop dat alles goed komt. Ben zelf ook benieuwd. Blijft een geinig ding!

@anon18761316NA: mocht je meer weten, dan kan je het ook aan mij mailen…

Ze hebben hem ook bij de Kijkshop voor 35 Euro.

Ik kijke bij de kijkshop, maar ik zie um niet…
http://www.kijkshop.nl/index.asp?strPageType=categoriepagina&intHoofdGroepID=244&intSubGroepID=1027&intProductgroepID=390

Eerste reactie:
Hello. I can offer you 17 Designer Classic LED Uhr Binär High Tech Watch ++NEU++ for 660,00€, including shipping costs. Please tell me, if you like this offer and want to buy them. Thanks.

Beste Grüße aus Köln
Ihre Sharon

Daar ga ik nog niet mee accoord.
Ik heb er 1 voor 27 euro, dat is inclusief verzendkosten. Dit “aanbod” is bijna 39 euro, en dat is mij te hoog.
Ik kan ze natuurlijk ook 1 voor 1 kopen via Ebay…

Ik bied alvast op alle Leds die ze aanbieden ;). Ga er vanuit dat ik ze onder de 30 euro kan pakken, en zo wat meer druk op de prijsonderhandelingen kan zetten :smiley:

In dit overzicht van de Kijkshop ontbreken volgens mij wel meer horloges. Gisteren ben ik bij de Kijkshop binnen geweest en heb hem toen gezien. Volgens mij is het merkje dat er ergens op of onder staat Ditto.

660 Euro :S Goed zakenman, denkt hij nu echt dat we daar intrappen…

Hé, we krijgen een extra toeslag, omdat we er meer dan één afnemen… Da’s goeie handel! :smiley:

Ik denk dat alleen de koppen andersom zitten, het model is voor de rest hetzelfde. De LED’s weet ik niet hoe dat eruit ziet, maar als het is net als op de foto dan is het in ieder geval wel minder mooi.

Eén binnen voor 18,01 :wink:
16 more to go.

Zal hem leren met zijn 17 voor € 660

Dus Wouter is de eerste gelukkige ;)?

Gerwin

Als 't nog kan: ik ook graag!

Niels

Ech nie! :wink:

Niels

Nummer 3: € 17,45

Nog steeds geen nieuw aanbod gekregen :smiley:

Nu jij ze in huis hebt kun je ze vergelijken met de foto bovenaan dit draadje. Is ie echt zo mooi? Zowel 't bandje als de display?
Want de display van de Kijkshop vind ik bij lange na niet zo verfijnd als het “origineel”.
Zo ja, count me in!

Nummer 4: 21,40

Er zit iemand mee te bieden :frowning:

Nummer 5: € 22,5

Grr, er zit nog iemand op te azen.

De aanbieder zelf toch niet?