Inkoopactie LED-watch

Er ging er net één weg voor meer dan 31 euro…

Ik zal eens wat veilingen laten schieten :wink: eens kijken wat er gebeurd.

De aanbieder heeft ervoor gekozen de bieders geheim te houden, ik kan dus niet zien wie er biedt, en die kan niet zien dat ik biedt. Heb er een slecht gevoel over.
Voorlopig heb ik er 5…

er staat er ook nog 1 in belgie voor 15,- en 1 bieder.

http://cgi.ebay.nl/fantastic-desing-led-watch_W0QQitemZ120058767642QQihZ002QQcategoryZ31387QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Goedemorgen Robbie,

Ben je alweer aan het bieden, of ben je nog aan het wachten?

ER staan er iig alweer 4 te koop…

Mick

Hoi Ook ik heb interesse. Graag op de hoogte houden via mijn emailadres slooter@solcon.net.
groetjes Dick

Volgens mij is er net weer een verkocht. Ik heb zelf niet geboden, omdat ik niet weet of Rob aan het bieden is… En om nou tegen elkaar op te bieden :wink:

Inmiddels ben ik ook gaan bieden en heb er een voor 17,50 euro…

Ik kan dus nu ook van de lijst.

Nummer 6 is binnen, voor 12,06 euro !!

Ik heb de max op 18,1 en 18,6 gezet.

Misschien moeten we ff bijhouden wie op welke biedt.
Als je er zelf 1 wint, betaal je 8,90 voor het verzenden. Ik betaal 8,90 voor de eerste, en 4 voor de overige.
Ik bied op 180059121816, 180059172868, 180059265649, 180059288271 en 180059315992

Je wint ze dus voor uiteenlopende prijzen. Ga je dat uitmiddelen voor de afnemers?

Lang weekend van afwezigheid hier (jarig geweest, meisje terug uit Japan EN net mijn prachtige Zeno watch binnen!), maar ik zie dat robbie409 niet stil heeft gezeten, waarvoor mijn bewondering en dank. Al 6 horloges binnen voor een hele schappelijke prijs mijns inziens! Klasse, robbie409! :slight_smile:

Ik zal voor de goede orde maar weer eens een lijstje neerzetten om te laten zien wie er bij zijn gekomen en inmiddels eruit zijn.

Lijst: (19 stuks)

• slooter
  • Aguja (onder voorbehoud)
  • Wouter
  • Abe
  • Hendrik
  • broekhuis
  • Frits
  • D Kuiper
  • LeenV
  • ajan
  • roffel
  • Tom Koerts
  • Ray_J
  • Tony (2x)
  • Gershwin
  • Guus
  • 020johan
  • Baassie

Heej, ik zie mijn naam er niet tussen (maar heb mij wel aangemeld). Nogmaals: ik doe graag mee. Voor de bedragen waar Robbie ze voor scoort des te leuker!

Niels

Mijn fout! Sorry, Niels :frowning:

Lijst: (20 stuks)

• slooter
  • Wouter
  • Abe
  • Hendrik
  • broekhuis
  • Niels2
  • Frits
  • D Kuiper
  • LeenV
  • ajan
  • roffel
  • Tom Koerts
  • Ray_J
  • Tony (2x)
  • Gershwin
  • Guus
  • 020johan
  • Baassie

Net een antwoord van de verkoper gekregen:
[i]Hello. I’m Sorry, but I cannot make a better offers.

Beste Grüße aus Köln
Ihre Sharon[/i]

Dus dan maar weer stug door met bieden.

Ik zal de kosten inderdaad optellen en dan middelen.

Huidige stand:
8 horloges
gemiddelde prijs ex verzendkosten: €18,60

UITROKEN die verkoper :smiley:

Ondanks dat ik zelf niet geinteresseerd ben…hulde voor Robbie409!

Nummer 9: 21 euro (zat een sniper op te azen :frowning: )
gem prijs: 18,90

Het voelt wat raar om hier werkloos toe te kijken, terwijl Robbie druk is om voor ons horloges te bemachtigen. Maar respect voor het resultaat. Als ik iets kan doen, hoor ik het wel.
groet
Harald

Ik kan wel van de lijst af, ik heb een alternatief zie:

Niet mijn keus, LeenV, maar desalniettemin natuurlijk heel veel plezier met je nieuwe klok! :slight_smile:

En als reactie op roffel: robbie409 is zonder meer de ongekroonde koning van de LED-watch inkoopactie. Ik vind het echt klasse zoals hij (overigens met veel plezier heb ik het idee) die handelaar op slinkse wijze van zijn handel probeert te ontdoen en ons een mooi klokkie voor weinig geld bezorgt. Dat en het feit dat er straks zo’n 20 horloge-idioten met ‘zijn’ LED-horloges lopen is denk ik best een gaaf idee. Ik denk dat een mooie manier om hem straks te eren, als ieder zijn horloge heeft, is dat we met zijn allen op woensdag even op de kiek gaan met onze LED-watch in de wekelijkse woensdag-thread! :smiley: (:P) (tu) :wink:

Lijst: (19 stuks)

• slooter
  • Wouter
  • Abe
  • Hendrik
  • broekhuis
  • Niels2
  • Frits
  • D Kuiper
  • ajan
  • roffel
  • Tom Koerts
  • Ray_J
  • Tony (2x)
  • Gershwin
  • Guus
  • 020johan
  • Baassie

Leen,

Die heb je vast niet voor 18 euro!
Ik zie ze tenminste regelmatig voor stevige prijzen staan, met name Pulsar, Seiko en andere bekende merken.

Niels

Geeft niets! Ik sta er nu in ieder geval op. Straks weer met z’n allen ophalen in een meeting’kje?

Niels