Ik zal eens wat veilingen laten schieten eens kijken wat er gebeurd.
De aanbieder heeft ervoor gekozen de bieders geheim te houden, ik kan dus niet zien wie er biedt, en die kan niet zien dat ik biedt. Heb er een slecht gevoel over.
Voorlopig heb ik er 5…
Misschien moeten we ff bijhouden wie op welke biedt.
Als je er zelf 1 wint, betaal je 8,90 voor het verzenden. Ik betaal 8,90 voor de eerste, en 4 voor de overige.
Ik bied op 180059121816, 180059172868, 180059265649, 180059288271 en 180059315992
Lang weekend van afwezigheid hier (jarig geweest, meisje terug uit Japan EN net mijn prachtige Zeno watch binnen!), maar ik zie dat robbie409 niet stil heeft gezeten, waarvoor mijn bewondering en dank. Al 6 horloges binnen voor een hele schappelijke prijs mijns inziens! Klasse, robbie409!
Ik zal voor de goede orde maar weer eens een lijstje neerzetten om te laten zien wie er bij zijn gekomen en inmiddels eruit zijn.
Heej, ik zie mijn naam er niet tussen (maar heb mij wel aangemeld). Nogmaals: ik doe graag mee. Voor de bedragen waar Robbie ze voor scoort des te leuker!
Het voelt wat raar om hier werkloos toe te kijken, terwijl Robbie druk is om voor ons horloges te bemachtigen. Maar respect voor het resultaat. Als ik iets kan doen, hoor ik het wel.
groet
Harald
Niet mijn keus, LeenV, maar desalniettemin natuurlijk heel veel plezier met je nieuwe klok!
En als reactie op roffel: robbie409 is zonder meer de ongekroonde koning van de LED-watch inkoopactie. Ik vind het echt klasse zoals hij (overigens met veel plezier heb ik het idee) die handelaar op slinkse wijze van zijn handel probeert te ontdoen en ons een mooi klokkie voor weinig geld bezorgt. Dat en het feit dat er straks zo’n 20 horloge-idioten met ‘zijn’ LED-horloges lopen is denk ik best een gaaf idee. Ik denk dat een mooie manier om hem straks te eren, als ieder zijn horloge heeft, is dat we met zijn allen op woensdag even op de kiek gaan met onze LED-watch in de wekelijkse woensdag-thread! (:P) (tu)