Inkoopactie LED-watch

Niels2 Schreef:

Leen,

Die heb je vast niet voor 18 euro!
Ik zie ze tenminste regelmatig voor stevige
prijzen staan, met name Pulsar, Seiko en andere
bekende merken.

Niels

Niet voor 18 euro Niels, maar ook niet zo heel duur als de prijzen waar jij op doelt. Ik heb er lang naar gezocht, goed (deze loopt al dagen op de seconde gelijk), behoorlijk mbt uiterlijk en volledige band lengte. Uiteindelijk gelukt.

M.i is dit “de moeder” van de Led watches.

Huidige stand:
11 stuks binnengehengeld.
Gemiddelde prijs ex verzendkosten: € 18,50 ! (een mazzeltje vanmiddag voor 15,50)

Gaat lekker zo.

Fantastisch, robbie409! :slight_smile:

Hmmm, ik begin mij nu zelfs een beetje schuldig te voelen vanwege het feit dat ik niet langer kon wachten en 'm zondag heb gekocht.

Maar… het betekent wel dat de kans groot is dat ik 'm deze week nog binnen heb en jullie kan plezieren met wat mooie foto’s. Dat moet het leed van het wachten toch verzachten. :wink:

Dus zo gauw 'ie binnen is krijgen jullie meer te zien!

Mick

Hallo Robbie !
De lijst wordt nu zo lang…
Zet mij er a u b eveneens maar op .
Wanneer dat ( nog ) kan ?
Ik hoor wel van je hoe de betaling aan jou plaats moet gaan vinden.
Met hartelijke groeten ,
Peter Peters

De lijst moet trouwens wel andersom, diegene die het eerst aangegeven hebben hem te willen staan nu onderaan

Mijn enige doel nog binnen deze magnifieke inkoopactie en ik kwijt me niet van mijn taak! :stuck_out_tongue:

Daar komt ie dan, de lijst der lijsten - de LED-lijst zoals hij bedoeld was te zijn:

Lijst: (20 stuks) [x] voor zij die tot op dit moment voorzien zijn (11 stuks):
[x] Baassie
[x] 020johan
[x] Guus
[x] Gershwin
[x] Tony (2x)
[x] Ray_J
[x] Tom Koerts
[x] roffel
[x] ajan
[x] D Kuiper

• Frits
  • Niels2
  • broekhuis
  • Hendrik
  • Abe
  • Wouter
  • Aguja (onder voorbehoud)
  • slooter
  • Peter Peters

Joepie!!! Voor mijn naam staat een kruisje!

Baassie, ik neem aan dat jij een Robbie409 contact hebben over deze actie? Een ieder die zich voor deze actie inzet, ontzettend bedankt.

Gerwin

Baassie en robbie409 beide bedankt voor het organiseren en regelen van deze leuke actie!

Ik wacht gewoon af tot ik van julle hoor.

[x] Guus :slight_smile:

De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat alles iets genuanceerder ligt. Mick en ik kwamen op het idee om deze inkoopactie te doen. Ik heb toen deze thread gestart, waardoor vanaf het begin veel mensen enthousiast raakte en zich aanmeldden om mee te doen. Ik heb geprobeerd om contact te krijgen met een Australische verkoopsite die het horloge aanbood, maar heb hierop uiteindelijk nooit antwoord gekregen.
robbie409 vertelde toen dat hij een aanbieder via ebay had gevonden in Duitsland, waar hij uiteindelijk ook zijn eigen LED-horloge bij kocht. Ik heb hem toen via een persoonlijk bericht gevraagd of hij de aanbieder kon polsen over een afname van zo’n 10-20 horloges tegelijkertijd. robbie409 bood vervolgens niet alleen aan om contact op te nemen met de handelaar, maar ook om eventueel de partij horloges voor ons (lees: onbekende medeforumbezoekers) te regelen en zelfs voor te schieten. Dit heeft er toe geleid dat robbie409, terwijl hij zijn eigen horloge al lang zelf geregeld heeft, voor ons nog steeds bezig is te bieden op de door ons begeerde LED-horloges. Mijn rol is niet groter geweest dan samen met Mick dit idee te lanceren en bij te houden wie allemaal geinteresseerd zijn voor de inkoopactie.
Als iemand dus alle lof verdiend dan is dat alleen robbie409! (tu) Hij is het die dit allemaal regelt voor ons en daar heb ik de allergrootste respect voor. Dus als je een van de gelukkige bent die reeds verzekerd is van een door hem geregeld LED-horloge:

LAAT JE HOREN VOOR ROBBIE409!!! :slight_smile:

robbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbie…409!!! :d

RESPECT voor robbie409!
ik las dat ook ik een kruisje bij mijn naam heb staan

TOP TOP TOP

ben zeer benieuwd naar mijn eerste digital watch

Ik ga op zoek voor een plek voor een standbeeld voor Rob.

En we zwaaien met z’n alle naar Robbie (1, 2, 3, 4)
en we zwaaien met zijn alle naar Robbie, en we zwaaien met z’n alle, (1, 2, 3, 4)
en we zwaaien met z’n alle, (1, 2, 3, 4)

Dank dank. Gelukkig ken ik al een paar forummers :wink:

Slechte dag gehad (beetje druk op mijn werk, iemand inwerken). In dit slakketempo kunnen jullie ze op de Rikketik ophalen :D. Ik bied er nu op 6… en zie er één al voor over de 30 euro gaan. Ik heb de grnes voor mijzelf op de 21 euro gestled, de beidingen staan op 18,x uit, en als ik het aflopen van de veiling meemaak kan ik hem dus tot 21 euro weggrissen. Vandaag door de drukte een paar gemist die onder de 20 euro weggingen:(

Tussenstand: 12 stuks, gem prijs 18,40 ex verzendkosten.

Leen,

Dan heb je het wederom goed gedaan. Dit zijn tegenwoordig echte collector items (zoals je ongetwijfeld weet).

Niels

Nogmaals dank Robbie. Er staat inmiddels een kruisje voor m’n naam en ik wil voorstellen om dan ook vast geld aan jou over te maken, zodat je niet alles hoeft voor te schieten. Laat maar weten.
groet
Harald

Ja Robbie, ook ik vind het echt top van je!!! En ook Baasie’s inbreng wordt erg op prijs gesteld!

Niels

Ik denk dat roffel een goed idee heeft met robbie409 vooruit te betalen. Probleem daarvan is natuurlijk wel dat we niet weten hoeveel het een ieder uiteindelijk gaat kosten. We moeten ongeveer weten hoeveel de verzendkosten zullen gaan worden.

Wellicht is het ook een leuk idee om ieder een hele kleine bijdrage extra te geven aan robbie409, zodat we met z’n allen voor al zijn inspanningen zijn LED-horloge voor hem betalen! Ik vermoed dat dat niet veel meer zal zijn dan iets meer dan 1 euro de man. Wat vinden jullie hiervan? :slight_smile:

ps. Dat is dus 2 euro voor jou, Tony :smiley:

Jongens,

voorschieten hoeft niet. als het er 20 worden kost me dat zo’n 500 euro. Dat kan ik wel ff voorschieten (net weer een T-Touch full titanium verkocht…).

Zo heb je handelaren en horlogegekken… drie maal raden waar ik het meest bij hoor :smiley:

Zo af en toe eens bezig zijn met een ander type horloge houdt ons wakker en de hobby leuk (vind ik). Diegenen die mijn verzameling hebben gezien weten, dat ik van alles en nog wat heb, zolang ik maar een ‘klik’ heb met het klokkie. En laten we eerlijk zijn, dit horloge is ook leuk omdat de prijs door deze aktie erg aardig is. Ik ben er dan ook zeker voor, dat we samen Robbie z’n klokkie betalen.
groet
Harald