Na wat geluiden in Show je Seiko mod, ben ik eens gaan informeren bij de diverse AliExpress verkopers voor een inkoopactie.
Maar uiteindelijk zit je dan nog steeds met een tussenpersoon, en nog steeds met een NH36 met de kroon op 3uur en de dag/datum wielen in het wit.
En echt intressant qua prijs is het dan nog steeds niet.
Op AliExpress wordt de NH36 (3uurs kroonpositie) ook aangeboden in het zwart, gisteren toch 1 gekocht maar wat betreft de prijs niet intressant ook al is het “Sale”.
Dus wat doe je danâť“
Juist, je gaat informeren bij de bron.
In de mix kopen is niet intressant lijkt mij (corrigeer mij wanneer ik fout zit).
Dus ik neig naar de NH36 met de kroonpositie op 3.8, en dan gelijk in het zwart.
En om het helemaal mooi te maken english/kanji en/of english/roman.
Ik hoor op korte termijn wat de minimale afname moet zijn, en welke prijs daar aan verbonden is.
En of de 3.8 kroonpositie wel mogelijk is.
En dan niet te vergeten de verzendkosten en dan de invoerkosten nog berekenen om op een p.st. prijs uit te komen.
Nou is Poll aanmaken niet aan mij besteed, dus ik begin er ook niet aan… wellicht dat iemand dat zou willen doen
Maar zou je intresse hebben in een NH36 met de kroon op 3.8 met die dag/datum wielen in het zwart.
Laat dan vooral even een berichtje achter hier, en voor hoeveel uurwerken je eventueel intresse hebt. Uiteraard geheel vrijblijvend, tot dat de prijs bekend is en je hiermee akkoord gaat.
Euh, 3.8 positie? Kan iemand mij eens uitleggen welke NH36 er dan bestaan met welke kroonposities en toepassingen?
Ik dacht dat je een NH 36 zowel kon gebruiken voor de 03 uur kroon als 04 uur kroonpositie. Niet dan?
Rond de €23 (ex vrzndkstn) op AliExpress, maar standaard is voor de 3uurs positie.
Voor 3.8 heb je een ander dagwiel nodig en die kost je €12,50 (een zwarte). En dan is je datumwiel nog steeds wit.
en dan worden ze verscheept naar 01 adres die hem dan ook nog eens gaat verzenden waardoor je winst van een paar euro verdwijnt in de zakken van post.nl of Post.be. niet?
Jaâť— Maar wel een vrijblijvende Ja, want uiteindelijk hangt het af van de totale kosten. Eventueel wil ik er wel meer dan 1.
Ja, afhankelijk van de kosten zou ik er wel 1 willen voor een mod die ik in gedachten heb.
Nee want ik moet te klikken te hebben, daarbij zeik ik andermans initiatief graag af omdat ik nou eenmaal een negatief ingesteld persoontje ben🤪 Maar stiekem baal ik dat ik zelf niet dit leuke initiatief heb bedacht, (sarcasme_uit)
Ik heb een aantal maanden geleden een zwart Engels/Kanji NH36 uurwerk met de kroon op 4/3.8 gekocht via AliExpress(verkoper Mod Store). Dit is prima bevallen, bestelling werd goed verpakt en het uurwerk loopt als een zonnetje. Kostte me €50,50 inclusief verzenden en invoerkosten etc.
De uurwerken met de kroon op 4 zijn net wat duurder dan de uurwerken met de kroon op 3, ik doe dus graag mee met een groupbuy!