Ik vind hem met 1300 euro wel duur.
Tom Koerts Schreef:
Ik vind hem met 1300 euro wel duur.
Veel te duur
o
Even het initiatief voor de inkoopactie opfrissen.
Er is zoals jullie zien redelijk belangstelling.
Op dit moment wachten wij op een voorstel van Amaille voor de Prim-horloges.
Zijn er nog forumleden, die ook nog met een voorstel willen komen, zo ja, dan hoor ik dat graag.
Vr.Gr.JanJ.
Stowa of MS&C? De laatste is al in een ander draadje voorbijgekomen in de vorm van de Luxor GMT Limited Edition van 15 stuks. Met Eur 895,00 te duur naar mijn smaak, en een limited edition is voor een klein fabriekje ook maar een betrekkelijk begrip, lijkt me. Twee jaar geleden werd over het model Romana ook al gesproken in termen van een ‘beperkte oplage’ (ik meen van 200 stuks). Ze zijn nog steeds te koop, dus ze vliegen niet bepaald de deur uit. Maar als er door gezamenlijke inkoop bij de Romana (Eur 409,00), de Avant Garde (Eur 379,00) of de Skyman (vanaf Eur 249,00) wat af gekletst kan worden, lijkt het me wel interessant.
Prim spreekt me ook wel aan, maar wat ik tot dusver gezien heb vind ik wel een beetje prijzig.
Ik ben zeker voor MS&C (tu)
Goede optie!
De GMT luxor vind ik erg aantrekkelijk doch prijzig. De pilotenklok van MS&C vind ik ook erg interessant.
Prima reactie Adriaan.
Ik ken het merk niet, maar zag op het andere forum een verslag van basl.
Leek erg interessant.
Ben wel van mening, dat de aanschafprijs zeker niet te hoog mag zijn, bijv, ca Euro 400,00 ??
Is maar een idee.
Gr. JanJ.
sorry, maar wat is MS&C ?
Ik zou graag wat plaatjes zoeken, maar kan zo niet een associatie krijgen bij de afko…
Nog een keer sorry, heb het al gevonden…
Bas
Als we nu in plaats van die horloges die maar in kleine oplage voorkomen eens hét horloge zouden nemen dat iedereen wil?
Zo zijn er misschien veel kandidaten en krijgen we de kans om het aan een unieke prijs aan te schaffen?
Pjotr Schreef:
Als we nu in plaats van die horloges die maar in
kleine oplage voorkomen eens hét horloge zouden
nemen dat iedereen wil?http://www.omega-addict.com/reviews/speedmaster/14
5012.jpgZo zijn er misschien veel kandidaten en krijgen we
de kans om het aan een unieke prijs aan te
schaffen?
Geen enkel probleem, wat mij betreft.
Kom maar met een voorstel. Heb jij connecties in die richting??
http://www.prim.cz/en/collection/frantisek-kupka-88-le
als we dit model voor een mooie prijs kunnen regelen doe ik mee!
De linea 40…net iets te gewoontjes…
Met blauwe wijzers is hij inderdaad wel mooi…sierlijk en straalt klasse uit.
Dit zijn mooie modellen!
Ik dacht dat Schneider ze alleen zelf verkocht. Op de site die Bas noemt zijn ze zelfs goedkoper dan bij Schneider zelf, dus dat zou misschien een aardig startpunt zijn.
Persoonlijk, maar dan ook louter persoonlijk vind ik die Prim’s maar niks…
En waarom niet es opnieuw bij Alpha aankloppen ?
Zij zijn nu toch HOFLEVERANCIER voor het horlogeforum ?
En ze hebben een hele leuke reeks modellen - voor elk wat wils; en misschien een aanzet om de ( duurdere
) lookalike later toch te kopen…
Alpha is echt voor iedereen een haalbare kaart.
Anderzijds ben ik ook wel voor het idee om eens een mooie Seamaster of Speedmaster aan te kopen, doch zelfs met een korting ( en ik denk dat we echt geen wonderen moeten verwachten ) blijft zo’n Seamaster of Speedmaster een hele uitgave, dus ik denk dat je hiervoor beduidend minder volk op de been zal krijgen.
Misschien overzichtelijker voor de organisator, maar toch wat meer “elitair” dan een Alpha-înkoopaktie.
Ik denk dat er hier ook wel wat studenten zitten die tevens wel veel interesse in horloges hebben, maar die het met een beperkter budget moeten doen.
Het zou leuk zijn mocht je een zo breed mogelijke laag van de getikte bevolking kunnen aanspreken.
Amen. 
Jongens ik zou gewoon zeggen MSC!
Leuke modellen die je niet al te vaak tegenkomt en niet al te duur.
Ik ben vooral gecharmeerd van de pilotenklok en de gmt.
Ik sluit mij aan bij Marc-B1 ! ! !
Peter Peters
‘Arme student’ geeft liever wat meer uit aan een authentieke klok dan aan een alpha…
Maar dat is puur persoonlijk, mocht er in het hogere segment een inkoopactie komen dan spreekt mij dat meer aan dan een koopje!
grt Ger
De eerste arme student moet ik nog tegenkomen, armoede is zeer relatief, zeker in Nederland!
Voor sommige mensen is 400 euro gewoon veel geld. Bovendien moet het Horloge dan wel erg in de smaak vallen wil ik dit aanschaffen. We blijven natuurlijk Nederlanders. 
Die Appha actie was natuurlijk zeer populair vanwege de prijs. Ik denk dan ook dat we lager moeten inzetten.