Inkoopactie

Alpha’s zijn gewoon regelrechte replica’s. De enige reden waarom Alpha bestaat is om modellen na te maken.
Iedereen is hier tegen replica’s, maar zodra er Alpha opstaat kan alles.

100% met je eens Tom

Zoveel mensen , zoveel meningen.
Maar de ALPHA hebben wij gehad.
Ik denk,dat wij moeten wachten op het voorstel van Antoon ( Prim) en ik neem contact op met MSC en vraag hen ook een voorstel te doen.
Ik neem aan, dat iedereen hiermee kan leven.

Vr.Gr. JanJ.

Goed plan.

Strela’s, hoewel in “beperkte oplage” misschien een idee, of is die al in ieders bezit???

Wat te zeggen van een Seiko 5.

-degelijk en robuust dus geschikt voor iedereen
-heeft zich reeds bewezen
-mooie open achterkant
-mooie tijdloze maat
-prijstechnisch voor iedereen haalbaar!

Dat vind ik, gezien mijn budget, zeker geen slecht idee…

AardappelEdje Schreef:

Dat vind ik, gezien mijn budget, zeker geen
slecht idee…

Seiko 5 kan natuurlijk ook.
Wij kunnen de meeste stemmen laten gelden.
Tot nu toe is er belangstelling voor : Prim - MSC - Seiko 5.

Gr. JanJ.

Voor een Seiko5 ben ik ook te porren. Deze heb ik al een tijdje op het oog. http://www.monsterwatches.nl/Pics/snkd99_2.jpg

Seiko 5 is inderdaad geen gek idee, Daar ben ik ook wel voor te porren. Zo wordt de inkoopactie ook wat ruimer voor de mensen met een wat lager budget.

Ik weet niet of ik mee kan doen. Koop te veel horloges en heb toch wel een bescheiden butget.
Seiko 5 vind ik een goed idee, net als de Strela. Omega is gewoon voor mij niet te doen en Prim is ook te duur voor mij, denk ik.

Groeten, Tom V.

De bedoeling is natuurlijk dat bijvoorbeeld Prim door de inkoopactie niet meer te duur wordt…

Een inkoopactie voor een Seiko 5 lijkt mij persoonlijk weer minder interessant. Laat je eens een tientje korting krijgen op zo’n horloge dat ben je alweer kwijt als je het laat versturen.
Plus dat ik betwijfel of Seiko überhaubt de telefoon opneemt als wij er maar liefst 50 (van de 50.000.000) willen kopen.

Zit nu per merk er iemand achteraan ?

Ik laat me verassen.

Bas

Bas, Je hebt een PB

Baseman Schreef:

De bedoeling is natuurlijk dat bijvoorbeeld Prim
door de inkoopactie niet meer te duur wordt…

Een inkoopactie voor een Seiko 5 lijkt mij
persoonlijk weer minder interessant. Laat je eens
een tientje korting krijgen op zo’n horloge dat
ben je alweer kwijt als je het laat versturen.
Plus dat ik betwijfel of Seiko überhaubt de
telefoon opneemt als wij er maar liefst 50 (van de
50.000.000) willen kopen.

Zit nu per merk er iemand achteraan ?

Ik laat me verassen.

Bas

Da’s ook weer waar natuurlijk.
En wat ik dan weer niet goed aan de Seiko 5 vind, is dat je hem niet manueel kan opwinden.
Ik hou graag al mijn klokken draaiende, maar om nu een Seiko 5 van 55 euro in een winder van 200 euro te zetten, vind ik te gek om los te lopen.

Anderzijds vnd ik dat, als je goede ervaringen gehad hebt met een vorige samenaankoop, je dat merk gerust eens opnieuw kan aankopen.

Laat dan Alpha voor wat het is - die zijn net als Seiko 5 TOCH al goedkoop, maar geef bv. STOWA nog eens een kans. Vind ik persoonlijk echt mooie klokken.

http://www.german-watches.com/cgi-bin/lshop.cgi

NOMOS vind ik ook niet mis, maar dat is dan weer een stapje hoger.

Leuk is ook dat je kan kiezen uit enkele modellen, zoals destijds bij STOWA.

De Alpha-aktie was tof, maar nu lopen we allen met een zwarte SUB rond, terwijl een blauwe of een LV ook wel leuk zou geweest zijn :wink:

Waarom geen peiling wat mensen willen gaan uitgeven in 3 budget gradaties, dan kan daar de inkoop op ingesteld worden, b.v. een aankoop op € 150 / € 300 en € 450 budget,zo is er voor ieder zijn budget wat wils.

Genesis

ik had zojuist toevallig een berichtje van christopher ward in mijn inbox, waarin hij het over limited editions heeft.
oa over een aviator die (onofficieel) geadopteerd is door de canadese luchtmacht.
daarnaast is hij bezig met een duikhorloge voor het CW forum met een automaat(normaal aleen quarts).

dan denk ik dat we daar misschien ook eens naar moeten kijken.
ik zie de laatste tijd steeds meer mensen op dit forum die wel gecharmeerd blijken van deze horloges.
en voor de prijs hoef je het zeker niet te laten. je blijft voor een limited, speciaal voor deze actie samengesteld horloge, volgens mij makkelijk onder de 300 euro…

ehhh…een soort tweede limited edition dus, maar dan zonder de bijbehorende regels…

Ik weet het ff niet meer… Volgens mij hebben we nu alle opties wel gehad.

Ondanks dat ik het een leuk initiatief vind is het meestal zo dat iemand bijvoorbeeld een aanbieding van een merk of een speciaal contact of idee heeft waarbij een concreet aanbod voor een inkoopaktie ontstaat waarop men kan intekenen.
Naar een inkoopaktie gaan zoeken door merken/types te opperen is imho niet echt een inkoopaktie.

Is Blancier een idee?

dit is bijvoorbeeld een mooie van Ward