Inkoopactie

Zijn er hier uberhaupt mensen met een ingang die een leuke inkoopactie tot stand kan brengen? Het heeft anders geen zin om merken / modellen te suggereren. Een korting van 10% kan ik prima zelf bedwingen met de aanschaf van een nieuwe. Dus stap naar voren als jij de man bent die iets tot stand kan brengen, anders wordt dit een nog veel langere topic.

ben het wel met henrik eens, dit lijkt meer op zoeken naar de limited…
je wilt iets hebben of niet, maar kopen om het kopen?
concrete suggesties, met offerte, dát is een inkoopactie.
evengoed succes gewenst.
groet, frank.

Een Strela zou mooi zijn als je er een eigen keuze van maakt, een Strela bijvoorbeeld waar een 31679 caliber in zit (maanstand). Een Buran Skylark leent zich daar bijvoorbeeld prima voor.

Arjay

basl Schreef:

Jongens ik zou gewoon zeggen MSC!
Leuke modellen die je niet al te vaak tegenkomt en
niet al te duur.
Ik ben vooral gecharmeerd van de pilotenklok en de
gmt.

wat een gel*l over MSC steeds, het grootste deel van hun horloges is plakmerk,…ze kopen dat in en zetten alleen hun naam op de plaat… Verder niet zoveel mis mee, maar denk dat PRIM dan behoorlijk meer origineel is.

Hoho! De Limited Edition doen we maar 1 keer per jaar! En die van dit jaar verwachten we binnenkort. VOlgend jaar kunnen we nartuurlijk graag eens kijken wat er mogelijk is!

De Alpha Paul Newman!!!

Tja miss een stuk minder origineel dan prim, maar wel leuke modellen voor een redelijke prijs.
Neemt niet weg dat ik prim ook heel interessant vind.

Karel Schreef:

De Alpha Paul Newman!!!

http://img.photobucket.com/albums/v158/jenloe_watc
hes/alpha/AlphaNewmanChrono-02.jpg

200% mee eens ! Alpha heeft al eens bewezen te kunnen leveren aan scherpe prijzen. En er is keuer genoeg uit hun gamma.

Karel Schreef:

De Alpha Paul Newman!!!

http://img.photobucket.com/albums/v158/jenloe_watc
hes/alpha/AlphaNewmanChrono-02.jpg

200% mee eens ! Alpha heeft al eens bewezen te kunnen leveren aan scherpe prijzen. En er is keuze genoeg uit hun gamma.

Als het die wordt doe ik zeker mee!!!

Hmmm… Ik denk dat het makkelijker is als mensen nu zeggen of eventueel interesse hebben in een van de modellen van Prim, in plaats van steeds maar weer nieuwe suggesties te doen.
Ikzelf vind de Orlík wel heel erg mooi, helaas draait mijn economie waarschijnlijk nog niet goed genoeg om deel te nemen aan deze mogelijke inkoopactie. Verder wens ik Antoon veel succes met zijn onderneming en dank hem voor zijn inzet.

Dit wordt een lang draadje…
Eens tijd om knopen door te hakken?

Wie had de vorige alpa actie gecoordineerd? Ik vind het echt een leuk model en zal ook binnen ieders budget liggen.

Ik heb hier helemaal niks mee te maken en ga ook niet meedoen, maar een inkoopactie is toch pas zinvol om te organiseren als je weet wat je wilt gaan kopen, of ligt dat aan mij?

Helemaal mee eens.
En by the way, koop alpha lekker individueel. Het vergt namelijk niet een forse investering.
Ik zou zeggen stel een aantal merken (en modellen) voor. Mijn voorkeur gaat uit naar MSC gmt.
Wie volgt?

Helemaal mee eens, waarom niet eens iets exclusiefs? Prim lijkt me een goed idee, anders maak je toch twee groepen. Als het Prim gaat worden doe ik mee!

En is deze draad stilgevallen?

Ja…Ik denk dat iedereen te verdeeld is om een leuke actie op te zetten.

Zinloos om een actie te doen met horloges van 1000 € of meer… Trouwens als ik 1000 € uitgeef wil ik “voelen en horen” wat ik koop… maar voor een paar honderd en een leuk exemplaar doe ik gerust mee… Zit er niks bij Christopher Ward dat jullie kan bekoren?

Grtz

LoL Volgens mij hadden we die optie nog niet besproken. Zie je nou waarom het niks wordt?