Inkoopactie

Ik ben hier nieuw, en redelijk nieuw in de horlogewereld. Ik wordt alleen heel erg vrolijk van mooie horloges en vind het wat apartere (lees minder voorkomend) spul erg leuk.

En ik heb een hele goede weg om in de merken Aviator, Sturmanski en vooral Buran direct in te kopen. Is er interesse om (alleen origineel, met garantiecertificaat / echtheidscertificaat, gebruiksaanwijzing en in geval van gelimiteerde oplage hun codicil enz enz.) modellen op te vragen?

vriendelijke groet
Frans

Ligt eraan welke exemplaren, maar Aviator, Sturmanski en Buran zijn wel merken waar ik interesse in zou kunnen hebben…

Alle modellen die nieuw leverbaar zijn. Persoonlijk vind ik dat beter dan één model, waarmee iedereen tevreden moet zijn.
Weet niet waaraan je denkt, als je een voorbeeld post kan ik zien of ik m kan regelen. Zijn er meer forum leden geïnteresseerd in deze merken?
Hoe meer animo, hoe sterker ik kom te staan.

Groet, Frans

er zijn er bij elk merk wel een paar die ik de moeite waard vind, maar laten eerst eens kijken of er meer mensen zijn die interesse hebben…

vr. gr. Marco

Russen zijn altijd leuk!! :slight_smile:
Als je tegen scherpe tarieven aan leuke modellen kunt komen doe ik zeker mee.

Edit: Dubbel…

Mijn Interesse is zeer zeker gewekt!

Ik persoonlijk ben erg van deze

http://wereldhorloges.nl/wereld_details/371

(heb nog niet zo goed in de gaten hoe ik de plaatjes op dit forum kan krijgen, ga ik nog ff mee stoeien)
maar, zoals gezegd kan ieder model van hun. Op wereldhorloges staat nog niet de helft…

Groeten Frans

Ik vind de volgende weer geinig…

http://wereldhorloges.nl/wereld_details/205

maar zo heeft iereen zijn eigen voorkeur…

Weet je of Aviator, Sturmanski en Buran de enige merken z ijn, of zijn er eventueel nog andere merken?

Is ook een mooie…

Voor zover mijn ingangen gaan alleen genoemde merken. Mocht dit anders worden / kunnen laat ik 't weten.
Ikzelf ben wel uit op een Rus, juist omdat 'ie Russisch is. En alle smaken/stijlen zijn vertegenwoordigd, keus genoeg voor mij…
En, je hebt iets wat niet om (bijna) ieders pols hangt, is nog redelijk exclusief te noemen voor relatief weinig. Is Zwitsers je ding, maar vind je de Russische kast mooi, dan zijn er altijd nog de modellen met ETA uuwerken…

Nouja, ik bedoelde eigenlijk andere Russische merken, zoals poljot. En je hebt inderdaad gelijk dat er genoeg is om uit te kiezen, maar ik was gewoon benieuwd. Alleen al het feit dat een horloge Russisch is, vind ik al mooi:P

Ja, ik snapte het al. Zal eens kijken of ik daar iets voor kan vinden, Poljot maakt ook mooie dingen :slight_smile:
Voor nu kan ik (bij voldoende animo) aviators, sturmanskis en Burans doen…
Mocht er wat voor je tussenstaan, verzamel dan met mede forumleden de horloges en dan kan ik een voorstel doen (tu)

Ik vind deze weer mooi. Een handopwinder is altijd leuk. http://wereldhorloges.nl/wereld_details/12

is idd een heel mooi exemplaar.
Ik weet alleen niet zo goed hoe ik aan moet komen bij mijn contact met het verhaal dat een horloge van 119 klinkende euro’s al ‘te duur’ is, en er wat van de prijs af moet… Ik denk dat het zinvoller is om voor een iets duurder segment (€ 300,- a 400,-) of hoger te kijken, dan stelt zo’n vraag iets voor voor hun, en zijn de besparingen ook noemenswaardiger.
Toch?

Groeten Frans

Is de winstmarge dan hoger op duurdere modellen? Ik denk dat je ook moet kijken naar het budget van de leden.

Ik mag toch aannemen dat een Mercedes niet zoveel meer kost om te laten maken dan een vergelijkbare Peugeot. Verschil in prijs is disproportioneel groot. Dit komt, omdat mensen voor de ‘status’ en merkbeleving kunnen en willen betalen.
Met horloges is dit vergelijkbaar, de bekendste merken zijn verschrikkelijk duur (heb eens een Zenith mogen bekijken van € 395.000,-- euro) hoeveel mensen kun je daarvoor een jaar lang in loondienst hebben? zoveel hebben er vast niet aan gewerkt.
Wat dichter bij huis, Rolex, ik hoop niet dat je onder de indruk verkeert dat die dingen relatief gezien net zoveel kosten om te maken dan de goedkope horloges…

Voor wat betreft de kleine portemonnee, natuurlijk moet daar rekening mee gehouden worden, alleen ik denk dat er (omdat er al bijna geen winst op zit) geen korting te behalen is…

Groeten Frans

Hallo Frans,

In je post van 24-10 om 21.37 uur spreek je over de merken Aviator, Sturmanski en Buran.
Correct me if I’m wrong, maar volgens mij zijn dit MODELnamen van (o.a.) het merk Poljot.

groet,
Peebee.

Ik weet niet exact hoe het zit, behalve dat Poljot ooit is overgegaan/nomen door Volmax. Poljot is nu zover ik weet apart van de andere drie… De uurwerken in de horloges zijn echter wel van Poljot.
Maar, overal waar ik lees/hoor zijn andere verhalen en uitkomsten dus zeg het maar.

Ik leer graag bij, en als ik ernaast zit wordt ik graag geschoold.
Groeten Frans