Inkoopactie

Ik stel het volgende voor:

Iedere geinteresseerde heeft vanaf nu 3 weken de tijd om in de voor hem/haar meest geschikte prijsklasse 1 model voor te stellen.
Indeling kan gemaakt worden op:

< 100
100-200
200-300
300>

(Richtprijzen kunnen gehanteerd worden op basis van prijzen op www.poljot24.de of een andere interessante voordelige aanbieder?)

Zo krijgen we na 3 weken inzicht in de te hanteren prijsklasse en daarna kan een keus gemaakt worden uit de modellen die gepresenteerd zijn in de desbetreffende categorie.

Het vergt nogal wat werk alle geinteresseerde neuzen dezelfde kant op te krijgen, maar ik denk dat we misschien op deze manier een heel eind komen.

Dat lijkt me een goede insteek, die constructief is. Zal met belangstelling de reacties volgen.

Groeten Frans

Is idd beter om een paar prijssegmenten voor te stellen, daar voel ik wel wat voor.

Dat is zeker een goed plan, ik zal eens goed gaan kijken welke ik het interessants vind.

Voorstel van gebruiker: Karel

< 100
Ik stel de Alpha Paul Newman voor! Gewoon een gaaf klokje en zeer betaalbaar. Ze hebben zich al eerder bewezen!!! Hij kost iets van 83 euro.

100 stel ik niets voor want dan ben ik niet meer geïnteresseerd :slight_smile:

Groeten Karel

Nog ff een foto (H)

Is er ook met zwarte dial. Leuk met leren band of nato!

Met zwarte dial vind ik hem top! Ik ben overigens ook voor <100. Ik heb onlangs een Poljot besteld dus ik moet weer ff sparen :wink:

da’s geen Aviator, Buran of Sturmanski… Elkeweg, als er van andere leden wél animo is voor de wat duurdere modellen hoor ik 't nog steeds heel graag.

Tja, wanneer iedereen verschillende merken gaat voorstellen…lijkt me dit een never ending story.
Jammer.

Helemaal mee eens.
Ik heb alleen de optie geopperd voor drie merken, omdat ik daar ingangen heb, en dat natuurlijk heel dicht bij elkaar ligt.

Om mijn part zeg ik alleen Buran, omdat dat mij persoonlijk het meest aanspreekt.
Alleen doe ik dan misschien een hoop (of zelfs iedereen) tekort mee, omdat hoe groter het volume, hoe interessanter het wordt, en ik denk: meer keus meer reactie…
Alleen is het niet zo dat ik aan kan komen met de vraag voor korting o.i.d. op een model van 119 eu :frowning:

Voor wat betreft die Alpha’s, zoiets is toch ook al individueel haalbaar? Net als voornoemd klokje? Het is toch juist de bedoeling van deze actie om de exclusievere modellen iets haalbaarder te maken voor de kleinere portemonnee imho?

Ik krijg een deja vu. ::o

dreski Schreef:

Is de winstmarge dan hoger op duurdere modellen?
Ik denk dat je ook moet kijken naar het budget van
de leden.

je baseren op de prijs van wereldhorloges is ook onzin, zij zijn erg duur met hun russen, trek daar mar eens flink wat vanaf en dan zit je op een normale prijs, waar nog korting vanaf kan.

aviator 31681 chronograaf voor mij zeker doe ik dan mee op site van wereldhorloges

Ik hoop dat 't pas gelocked wordt als we de 1000 berichten in dit draadje halen :stuck_out_tongue:

Groet
Mark

PS nog interesse voor een inkoop-actie van de 5970 van Patek Philippe ?

MarkV Schreef:

PS nog interesse voor een inkoop-actie van de 5970
van Patek Philippe ?

Zeker! Als je een korting van zo’n 98% kan bedingen, kan ik hem volgens mij van m’n vakantiegeld betalen! :slight_smile:

Ja maar misschien kunnen we met alpha iets van een inscriptie regelen ofzo :slight_smile:
horlogeforum 2007 op de achterkant oid :slight_smile:

Ik zou zeggen schrap dit draadje… … … … … … … … .

Ik denk het ook… En voor een ieder die wel zijn zinnen heeft gezet op een prachtige Rus, drop ff een PB in mijn box dan kijk ik wat ik doen kan.

Groeten Frans

@MiniMondo, het is misschien handig om hiervoor een nieuw draadje aan te maken.

Alpha is al gedaan, was ik niet in geintereseerd, Buran wel.