Inkoopaktie: Armbanduhren, Geschichte, Technik und Design UITVERKOCHT

Ik heb enkele maanden geleden in een Duits warenhuis dit boek gekocht:

[center][/center]

Het is een groot boek (ongeveer A4 formaat), telt 296 bladzijden en weegt 1,5 kilo. Het staat vol met feiten en cijfers, foto’s indexen en heeft een Uhrmacher Lexikon. Het behandelt de geschiedenis van horloges vanaf het prille begin tot een paar jaar terug maar heeft ook een uitgebreid deel waarin verschillende verzamelgebieden worden besproken. Tussen neus en lippen door bevat het boek zeer veel informatie die door de verschillende indexen achterin makkelijk te vinden is. Er staan mooie foto’s in en is zeker voor de liefhebber van oudere horloges een must.

Ik heb de uitgever gemaild en als ik er 40 bestel (wat ik inmiddels heb gedaan) krijg ik 50% korting en komt het boek inclusief de verzendkosten naar mijn adres op slechts… € 7,50 per stuk!! Nee de komma staat niet verkeerd, zeven euro en vijftig cent!!! Je kunt het boek voor die € 7,50 komen halen tijdens de meeting op 22 oktober in Utrecht.

Kun niet je op de meeting komen? Dan komen de verzend- en verpakkingskosten voor binnen Nederland er bij en omdat het boek niet door de brievenbus gaat komen die op… € 7,50. Dus wil je het boek tòch hebben maar kon je niet naar de meeting…

[b]Het boek is UITVERKOCHT![b/]

super…(tu)

ps: het geld is inmiddels afgeschreven…nu maar wachten

Ga je al die boeken meenemen naar de meeting Henrik? Mag je wel een karretje meenemen. Ik kijk volgende week wel of het boek voor mij toegevoegde waarde heeft en neem dan mijn besluit.

Henrik, je hebt een pb.

Hoi Henrik.
Wederom goeie aktie.
Ik maak het geld over.
Groeten,
JohnSr

Henrik, PB :slight_smile:

Henrik ,
ik heb ( denk ik ) iets verkeerd gedaan , ik had je een PB gestuurd .
Daarom even zo :
Reserveer voor mij svp zo’n exemplaar , ik neem hem mee van de meeting in Utrect op 22-10 .
Bij voorbaat dank ,
hartelijke groet ,
Peter Peters

Ziet er super uit, ik ga deze week het geld overmaken.

De boeken zijn onderweg naar mij, mensen die me hebben gemaild of ge-pb’d hebben krijgen allemaal een reactie maar ik wacht eerst de komst van de boeken nog even af. Dan verzend ik ze meteen of pak ze in om mee te nemen naar de meeting.

Ze zijn er!
Ik ga vandaag speciale verpakking voor boeken kopen en begin morgen met verzenden. Bijna tweederde is verkocht, wil je er ook één, wees er dan snel bij.
Kom je naar de meeting, wil je een boek en heb je me dit nog niet laten weten, laat me dat dan alsnog weten, ik ga niet meer boeken meenemen dan dat er besteld zijn, ze zijn zwaar :smiley:

Ik heb de betaling binnen van, en daarom gaan vandaag de boeken op de post naar:

H. Plak
J. Louwersse
L.T. Schonagen
G. de Boer
W. Bosscher
G. Eilander
H. Uwland
R. Dost
G. de Haan
F. Wolff
J. Smolders

Laat even weten als je het hebt en veel plezier er mee!

Ook hier is het boek in goede orde ontvangen. Dank voor de goede verpakking.

Gerwin

Uitverkocht of kan ik er nog een bemachtigen?

Henrik, het boek is binnen. Ik heb het nog niet kunnen bekijken maar dat komt nog wel.

Bedankt voor alles,

Guus

Henrik.
IK ben wel geintresseerd in dit boek.Wellicht kan je er EEN voor mij reserveren tot aan de meeting
Agueda

Super Henrik.
Ziet er erg goed uit.
Nog bedankt.
Groeten,
JohnSr

henrik bedankt ,
het was bij de buren af gegeven…

Er zijn er nog een stuk of 8 over dus je kunt rustig de instructies volgen uit de eerste post :smiley:

Ik heb de betaling binnen van, en daarom gaan vandaag de boeken op de post naar:

K. de Groot
B. Quist (3x)
R. Van Rossum
R. de Ruiter
R. van der Beek

Laat even weten als je het hebt en veel plezier er mee!

Super bedankt Henrik!!

Boek vandaag ontvangen en het ziet er geweldig uit, echt een koopje voor €15,-.

Nogmaals bedankt, voorlopig effe wat te lezen.