Inkoopaktie? Dievas 925 Sterling Silver Skull Buckle!

Door de leverancier van de Dievas NATO banden, die verkocht worden op http://Horlogebanden.com, werd ik gewezen op zijn Dievas 925 Sterling Silver Skull Buckle. Ik vind ze echt waanzinnig! Het zijn sterling zilveren (925 op 1000 gehalte) gespen, met daarop een doodshoofd, met de hand gemaakt in Italië. Omdat ze met de hand gemaakt worden, is elke gesp anders en dus uniek. Ik kan me wel voorstellen dat ze gevoelig zijn voor schade, dus geen gesp om aan je daily beater of deskdiver te dragen.

Het enige probleem was dat hij ze alleen in 24 mm heeft en ze uitverkocht zijn. Maar… als we willen kunnen we ze bestellen in maten 18 tot en met 24 mm! Dan moeten we er wel minimaal een stuk op 10 (totaal) afnemen. Levertijd is 4 tot 6 weken (hoewel ik me ook kan voorstellen dat dat wel eens 8 weken kunnen worden).

Hij verkoopt ze voor 150 dollar. Ik wil ze importeren via Horlogebanden.com, waar ze dan ook (via vooruitbetaling!) te bestellen zullen zijn voor 130 euro. Dat is dan inclusief BTW, import, aangetekend verzenden enz enz. Ik wil graag van jullie weten of er genoeg animo voor is. De gespen zijn zoals op de foto, waarbij ik moet opmerken dat het voorbeeld op de foto een 24 mm gesp is.

Dus laat maar weten!

Idee van zilveren gesp is cool maar dat doodshoofdje erop ziet er enigszins breekbaar uit.

Zo die is gemaakt voor De Helson Blackbeard.

Mooie gesp maar wel prijzig.

Ik ben gek op doodskoppen (skulls) in alle vormen en maten en op van alles en nog wat, maar deze vind ik toch net iets te prijzig. Ik sla dus over. En aangezien ik weet dat jullie van foto’s houden heb ik zomaar een paar dingen op de foto gezet.
Let wel, dit is nog lang niet alles, maar had geen zin om alles op te zoeken. Ik mis nog wat t-shirts, riembuckle, riem enz. enz.

Nou had ik eigenlijk al een beetje op je deelname gerekend Marco… :frowning:

:wink:

Dat dacht ik al, maar ik ben ook zo bang dat die skull ergens aan blijft hangen, dat zou ook zonde zijn voor dat geld.

Dat is duidelijk :smiley:

Het is ook niet goedkoop voor alleen een buckle waar je ook nog eens heel voorzichtig mee moet zijn.
Ik vind hem cool hoor, daar gaat het niet om :slight_smile:

mcfr Schreef:

Het is ook niet goedkoop voor alleen een buckle
waar je ook nog eens heel voorzichtig mee moet
zijn.
Ik vind hem cool hoor, daar gaat het niet om :slight_smile:

Ik heb een beetje hetzelfde. Iets te duur voor een kwetsbare gimmick. Maar wie weet, ooit… :smiley:

In ieder geval een leuk initiatief Henrik!

Ik had eigenlijk hetzelfde, maar aan een dresswatch tijdens een gekleed feestje wel een talkingpiece. Najah, scheelt weer 130 euro :smiley:

ik kwam deze tegen … ook minstens net zo geinig een heel stuk goedkoper (het is dan ook geen zilver)
maar wat voor mij het belangrijkste zou zijn beter draagbaar omdat je niet overal achter blijft hangen :wink:

nu helaas alleen out of stock maar wie weet komen ze weer…
http://8artisans.com/index.php/accessories/24mm-buckles.html?SID=6a4afe7bcc93816f57206136b164b5ac