archimede zegt nee.
Stowa zegt 10%
Timefactors blijft bij 10% en gratis verzending.
Steinhart zegt GMT van 390 voor 350.
Usseagull biedt meer maar invoerrechten doen korting te niet.
Mijn advies: timefactors of seagull.
Timefactors is al gunstig geprijsd en Seagull blijft goedkoop. Seagull heeft wel veel modellen dus langzame besluitvorming.
Veel lieden gingen voor steinhart Ocean GMT en de Flieger. Ik wil weten of er uberhaupt nog animo is voor een inkoopactie van eeen andere fabrikant of toch van Steinhart.
Veel lieden gingen voor steinhart Ocean GMT en de
Flieger. Ik wil weten of er uberhaupt nog animo is
voor een inkoopactie van eeen andere fabrikant of
toch van Steinhart.
Een aantal modellen vind ik ook wel mooi van Sea-Gull maar deze staan op de site van
Sea Gull Europa en zijn duurder als de US modellen. Hoe doen de uurwerkjes van Sea Gull het ? Wat voor uurwerkjes zijn het ? s het meetbaar met de Zwitserse ?
Over seagulluurwerken is al zo veel geschreven, Ze zijn gewoon erg goed! qua afwerking hoogstaand. Zwitserse merken hebben de faam maar de chinezen zijn een zeer goed tweede en evenaren de zwitsers soms.Veel chineze uurwerken worden in Zwitserland afgemonteerd en verkocht als Swiss Made. Op watchuseek is een chinese forum met veel info en hier heeft met nemen MartinB er veel over geschreven. het zijn gewoon goede klokken met een uitstekende afwerking en een ongeevenaarde levensduur en betrouwbaarheid