Inkopen doen?

)Deel je mening dat het wat onoverzichtelijk begint te worden. Op dit moment is er niks concreet want Steinhart’s korting zette geen zoden aan de dijk. Eddie van Time factors heeft oren naar korting dus nu moeten we ons beraadslagen over welk model onze voorkeur heeft. Stowa, Archimede staan in de wacht. Ik verbaas me wel dat er nu veel mensen op eigen houtje aan de slag gaan. Even overleg met ondergetekende zou efficiënter zijn. De lol gaat er wel wat vanaf. Hoop voor de feestdagen wel wat op tafel te hebben liggen.

sterkte :smiley:

De PRS-5 ziet er goed uit, maar hoe goed is het Seagull werk?
Het ziet er wel erg goed uit, dus glazen achterkant is wel mooi.

De Speedbird is echt een topper.

Jullie hebben helemaal gelijk, doe er zelf ook aan mee, mijn excuses. Als ik wat te melden heb doe ik dat wel even per PB.Centraal houden is de enige manier vooruit, succes!

Eric

Mathias Schreef:

De PRS-5 ziet er goed uit, maar hoe goed is het
Seagull werk?
Het ziet er wel erg goed uit, dus glazen
achterkant is wel mooi.

De Speedbird is echt een topper.

De seagull werk wat er in zit is een zeer betrouwbaar en degelijk uurwerk, iets wat bv MartinB zou kunnen beamen. De horloges van Timefactors zijn weliswaar niet super origineel maar wel goed qua afwerking en betrouwbaarheid. Ik vind dit ook twee mooie modellen. Heb nog geen voorkeur al heb ik gemaild aan timefactors dat beiden modellen geliefd zijn. Even afwachten maar.

kan me je reactie goed voorstellen, ik snap ook niet goed dat iedereen nu van alles zelf organiseert in 1 topic …
men zou toch even geduld kunnen hebben en afwachten dit komt nl ook niet goed over bij de bedrijven waar info gevraagd wordt.

hharry Schreef:

De seagull werk wat er in zit is een zeer
betrouwbaar en degelijk uurwerk, iets wat bv
MartinB zou kunnen beamen. De horloges van
Timefactors zijn weliswaar niet super origineel
maar wel goed qua afwerking en betrouwbaarheid. Ik
vind dit ook twee mooie modellen. Heb nog geen
voorkeur al heb ik gemaild aan timefactors dat
beiden modellen geliefd zijn. Even afwachten maar.

De ST19 is inderdaad een prima uurwerkje, mits natuurlijk zorgvuldig behandeld tijdens inbouw. Ik heb er zelf twee, en ze lopen als een zonnetje. Eén van beide loopt tijdens het dragen op +0,5 sec/dag.

En het uurwerk is werkelijk prachtig!

Mooi he?

Erg mooi Hhary, nou wil ik die M199S nog meer… Erg mooie foto,'s hoor.

hharry Schreef:

Mooi he?

Ja! En dan zijn er mensen die een zichtbodem op een 2824 willen >X

Hier een mooie review va de M199S: http://forums.watchuseek.com/showthread.php?t=199591

Eric

Mooi die PRS5

Aangezien de PRS-3 ook op de lijst staat hier nog wat foto’s van de LE die ik enige tijd geleden heb gekocht. Deze had een andere bezelinsert en een extra rubberen band maar geeft toch een goed beeld naast de standaard pics op de site.

ik blijf dit draadje sowieso wel volgen en kijk wel wat er uitkomt.

Mannenbroeders m/v

Stowa en Eddie van Timefactors bieden 10 procent korting.
Eddie biedt 10 procent en gratis verzending. Nog onbekend of het 10 dezelfde moeten zijn of 10 verschillende mogen zijn. Antwoord volgt nog daarop.

Stowa biedt ook 10 procent en kan bv een kortingscode geven waardoor er minimaal tien mensen mt korting op zijn site kunnen kopen. Belangrijke opmerking is dat Stowa volgend jaar zijn prijzen verhoogt met 5 a 7 procent en dat de levertijd tot maart is.

Ik heb eddie om meer korting gevraagd.

Archimede heeft nog niet geantwoord.

Ik denk dat het tijd wordt voor een nieuw polletje?

Blijkbaar is die 10% korting van Steinhart dus zo slecht nog niet als ik zo de andere kortingen zie.

Ik vind het maar mager hoor! €30,- of €40,- korting op een horloge van €300,- à €400,- trekt mij niet over de streep om hem nu te kopen… Dan koop ik wel wanneer het mij uitkomt! Er moet toch meer dan %10 uit te halen zijn? Die gasten hebben een dikke marge.

Gr. Mark

Ik weet niet of 'internet’merken ook zo’n dikke marge hebben.

El penumbra Schreef:

Ik weet niet of 'internet’merken ook zo’n dikke
marge hebben.

Nou reken maar. Ik denk nog wel een betere dan de AD waar ik ook wel eens 25% heb gekregen.

Ja maar dat wil niet zeggen dat ze dan nog 50% of zo overhouden…

Korting geef je uit coulance/commercie, uit naamsbekendheid bij zulke forumacties of omdat je een model uit je etalage wil hebben.

Van de marge moet een dealer ook leven/garantie verzorgen.