En het begint met de eerste grote groep…
Ze ‘overwegen’ een inkrimping van 350 banen in Zitserland…
Tot de groep behoren:
En het begint met de eerste grote groep…
Ze ‘overwegen’ een inkrimping van 350 banen in Zitserland…
Tot de groep behoren:
Ja, op zich niet helemaal verrassend. Ik denk dat o.a. de afgekoelde Chinese markt ze echt parten speelt. In het westen is de koper van mechanische horloges toch een uitstervend ras. De markt hier wordt alleen maar kleiner.
Edit: ook nog even snel artikel ‘gescand’. Ja, hoor. China in de goot, horlogemarkt dood.
Voor mij zijn het de bekende golven van het kapitalisme, 7 vette, 7 magere … und so weiter …
Alleen was de gsm 7 jaar geleden nog niet zo populair en veelzijdig dan nu. Je ziet de gsm’s overal terug komen. Tot vervelens toe. Zelf in de Blue Lagoon moest bijna iedereen constant online zijn…
Stel je voor dat je 5 minuten te laat te horen krijgt/ziet wat Jantje gegeten heeft. En daar komt de smartwatch bij kijken. Dit had je 7 jaar geleden niet. Dus ik geloof niet dat je dit met de bekende golven van het kapitalisme kan vergelijken. We leven wat dat betreft in een ander tijdperk (naar mijn mening dan). Ik zie het ook bij mijn leerlingen terug komen. De groep leerlingen die een smartwatch heeft, groeit. We leven in een analoge wereld maar in een digitale tijdperk.
Dus ik ben bang dat we echt een verschuiving gaan meemaken. Jammer maar ook goed. Techniek moet doorontwikkelen.
Ik weet niet of al die digitalisering maar goed is …
Dat is het ook niet. Niet bij alles.
En dat zegt een docent die les geeft in elektrotechniek
Soooohey, nooit geweten dat die high-end merken allemaal onder 1 concern vallen.
Jep een grote groep. Zie ook de Swatch groep, nog zo eentje. Echt veel vrije merken zijn er niet meer.