BandLiners make watch bands last longer. They block sweat & skin contact, stop odors from taking hold, and even reduce skin irritation.
.
http://ablogtowatch.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2016/08/Bandlinders-1.jpg
.
http://ablogtowatch.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2016/08/Bandlinders-3.jpg
.
The BandLiner Kickstarter Has Launched, With More To Come Soon!
Juist… Ik weet nog niet goed wat ik ervan moet denken.
Arggggggghhhhh
OMG !
mijn oplossing is staal of nato in de zomer. maandverband, no thanks
Het lijkt me sowieso niks, maar economisch lijkt het me ook niks. Een 12 month supply kost $42. Voor dat geld koop je ook jaarlijks een nieuw bandje en hoef je niet met zo’n panty liner te lopen.
Of een Hirsch Performance band met rubberen onderzijde
Lijkt mij ook niets, duurt altijd even voordat een nieuw bandje lekker zit. Het heeft charme als het bandje leeft als je het mij vraagt. En hoeveel dikte heeft het maandverband, toch vreemd als vleugeltjes ziet zitten.
godver DAN kun je zweten !!!
TIET aan mn pols? Liever in mn hand
Ik heb altijd dat mijn bandbeschermers zo snel slijten en raar beginnen te ruiken. Is er geen product wat ik op mijnbandbeschermers kan plakken om deze langer te laten mee gaan?
Daar zouden ze pas een kickstarter voor moeten opzetten.
Dit is echt een schoolvoorbeeld van een oplossing op zoek naar een probleem.
ik zie nog wel een komplete lijn skincare producten voor horloge bandjes opkomen klinisch geteste hydraterende liposomen, vocht en rimpelcare,
nacht creme, biljartkrijt verwijderaar, Crocowax, miniatuur föhn, en Nato scrubs etc.
Met een hete dag geen lederen bandje om, en regelmatig van horloge wisselen zoals je met lederen schoenen moet doen werkt perfect. Mijn oudste, meest gedragen banden zien er nog prima uit.
Jeetje zeg…
Koop wel een nieuw bandje indien nodig!
Tiet, maandverband, lekker topic.
Lijkt wel vrijdag
Laten we het eens hebben over de bescherming voor de buitenkant van de band. Krassen, putten, wat al niet meer. Om over de kast nog maar te zwijgen. Op telefoons zijn beschermhoesjes heel normaal, dat moet er voor horloges ook komen!
Koop gewoon een vitrine
volgend jaar een bandline-bandliner.