Inleveren overtollig vintage

www.roadshowEU.com
lees ik net in een krantje…

Ik heb de advertentie ook gezien. Voor een Omega proplof geven ze maar liefst minimaal 500 euro. En meer van die lage prijzen voor rolex, omega, iwc enz. Ik hoop dat er niet teveel mensen intrappen,

Michel

das ook een manier van geld verdienen… idd hopen dat mensen wijs genoeg zijn dit niet te doen…

Ik vrees dat er genoeg zijn die er intrappen, anders zouden ‘bedrijven’ als deze niet bestaan:(

Moeten we die gasten serieus nemen?

lees onderstaand stukje van hun site eens? hoeveel spelfouten zie je?

Druk is het bepaald niet. Sprong is één van de weinige belangstellenden. Ze horde via een vriendin vande beurs en besloot daarom langs te gaan. Uit haar tas halt zee en zwart etuije met daarin een gouden ketting en een aantal ringetjes en armabdjes. Raxateur Carmen Bämler bidet er 255 euro voor, nadat ze de sieraden nauwkeurig met een loep heft bkeken en op een weegschaaltje heft gelegd. “De meeste gouden sieraden uit Nederland zijn van veertien karats goud,” legt ze uit.

Stiekem hoop ik dat er wel een aantal mensen zijn die er in trappen, ook al gaat de prijs daarna drie keer over de kop kunnen wij nog steeds rekenen op koopjes :wink:

Sneu, dat soort instellingen.

WillemH Schreef:

Stiekem hoop ik dat er wel een aantal mensen zijn
die er in trappen, ook al gaat de prijs daarna
drie keer over de kop kunnen wij nog steeds
rekenen op koopjes :wink:

Sneu, dat soort instellingen.

Ik vrees niet dat deze heren de Paul Newman Daytona voor een zacht prijsje verkopen, het zijn zwendelaar en verdienen het niet om genoemd te worden in een respectabel horlogeforum

WillemH Schreef:

Stiekem hoop ik dat er wel een aantal mensen zijn
die er in trappen, ook al gaat de prijs daarna
drie keer over de kop kunnen wij nog steeds
rekenen op koopjes :wink:

Sneu, dat soort instellingen.

Maak je geen illusies. De ingelkochte klokken verkopen ze niet zelf. Die gaan verder de handel in voor een ‘iets’ hogere…prijs. Boeven zijn het.