De Rolex is echt goed afgesteld , nu exact een week om de pols.
Afwijking nu nul, loopt exact gelijk. Draag hem 16/24 en s’nachts op z,n ruggie, wat een strak lopende klok zeg. Overdag na 16 uur dragen iets meer dan een halve seconde langzamer en dat hersteld hij bij rust weer. Strak lopend uurwerk de 3135, echt blij mee! bij mij is dat een tik hoeveel de afwijking exact is. Ga ook de klok in andere posities leggen en kijken wat dan de afwijking is, ik vind dat leuk om te kijken dmv welke positie hij het best blijft lopen en het minst afwijkt. Rolex werkt verslavend, klopt… , maar eerst de vrouw voorzien van een Oyster perpetual…en dan kijken(sparen) we weer rustig verder…
Leuke watch winder wel. Zullen we kijken of we een inkoopactie kunnen doen?
Je moet het zelf weten, maar je kúnt er een voor haar kopen die je zelf ook mooi vind
Ik zie het probleem niet , mijn vrouw wil graag de Oyster perpetual 31mm om haar pols. Haar keus! zwarte dial geen datum, model 2018.
Er is geen probleem
Ik zinspeelde op een OP in een voor jullie beiden prettige maat en kleurstelling, dan zou je hem misschien zelf ook kunnen dragen.
Neh 34mm is voor haar te groot en voor mij te klein… en ben echt blij met de Submariner, zit net een week om de pols….
Ze heeft de 31mm OP een 3 tal weken terug gepast bij S&C en die is echt groot genoeg voor haar, verkoper zei gelijk al je moet hem echt niet groter nemen. En dat klopt ook ze heeft niet van die brede polsen en de OP 31mm valt echt redelijk groot moet ik zeggen, voor haar polsen dan.
Ja ik zie het nu, zat even verkeerd te lezen ik zag JE aan voor ZE , sorry!! net terug van het werk, lange dag gehad…