Of een influencer op het forum een geven om te promoten
Ik noem geen namen
Of een influencer op het forum een geven om te promoten
Ik noem geen namen
Ralph? Je weet dat hij dan zo’n ding gratis wil hebben he. En gezien de likes is zijn bereik niet zo groot ondanks 15k “volgers”.
Je zal iemand anders bedoelen
Super interessant, ik ga er eens over nadenken. Idee voor een versie 2 misschien, een opbergplek voor een reserveset pushpins!
En de mogelijkheid om extra pushpins en tot 5 banden op te slaan in de tool.
Ik ben voor!
Heb ook maar een setje besteld. Sleutelbos is al tijden erg leeg.
Gewoon horloge erin.
Recent vernomen dat iemand met 46k volgers op instagram er minder resultaat mee haalde als iemand met 100 volgers op tiktok. Van de 46k volgers op insta kochten 2 mensen een stripalbum van hem, van de 100 volgers op tiktok kochten er 4 een stripalbum.
Instagram is totaal niet nuttig voor dit soort dingen.
Het algoritme van insta is vreemd, die van tiktok ook maar dan in een compleet andere zin🤔
Dat is het zeker wel maar dan moet je niet kijken naar de het aantal maar naar de ‘kwaliteit’ van de volgers.
Heb je veel bereik onder de specifieke doelgroep (dus voornamelijk mensen met interesse in hedendaagse horloges voor een wat vriendelijker budget) dan kan je met weinig meer moeite dan goede foto’s maken heel wat bandenswappers bereiken.
Mwah, ik denk dat deze mensen wel aardig weten waar ze het over hebben. Ze hebben alleen maar inkomen dankzij mensen die hen via internet vinden. Instagram levert hen niks op, in tegenstelling tot Patreon, eigen website, mailinglijsten en dus nu ook tiktok…
Daar dacht ik dus precies aan, maar komt vast wel goed.
Zo zat ik eens met een mes die je in kon klappen naar de vorm van een sleutel in het vliegtuig.
Heb het ook maar zo begrepen van mijn broertje. Die doet ‘iets’ bij Facebook, en dus ook Instagram, met conversies berekenen voor adverteerders
Haha ja. Sta je daar uit te leggen wat het is
Is dat niet voor kinderen? Geen wonder dat de doelgroep daarvan op TikTok te vinden is.
Besteld. Klasse initiatief. Mijn complimenten
Nr. 152
Nummer 154 is voor mij…
Hier 155! Complimenten voor de inspanningen heren!
Nummer 157, 2 stuks besteld……
Topklus !
Lekker zeg! Heletijd 't topic gevolgd maar helaas vandaag weinig tijd. Nr. 160🥳
Top @Ruud @Arie_Kabaalstra
Nu hopen dat dit nog bij de eerste batch hoort😆
'k ga mijn best doen… ik zag em net binnenkomen…
mijn leverancier heeft nog 24 meter titanium op voorraad, dus daar zal het niet aan liggen…
167 verkocht vandaag… da’s toch wel de kroon op het werk…