Inmiddels te bestellen: DumeT Momentum Springbar tool

Wat een aantal! :ok_hand:

Ik zou kleinere batches maken Jan. Dat werkt toch veel prettiger. En dan zou ik de eerste batch van 10 gewoon zsm uitleveren.

Ohja ik ga volgende week vrijdag een weekendje weg. Zou goed uitkomen! :innocent::joy:

Geintje. Gaat lekker joh!

Edit: nu ik erover nadenk is dat helemaal geen slecht idee. Even in de praktijk testen. :grimacing::joy:

1 like

:smiley::muscle:t2:

ik had alleen graag de optie rood-wit-blauw gehad😆

2 likes

Ik kan de hele batch in kleinere batches opdelen natuurlijk, maar… om van bodies naar dopjes om te schakelen moet ik een aantal gereedschappen in de grote draaibank wisselen.

Nou heb ik daar wel wat trucjes voor… de positie van een gereedschap in de wisselaar is niet gekoppeld aan de afmetingen van dat gereedschap, dus kan ik die op een andere plek in de tabel zetten, en oproepen. .

Ik weet echter nog niet wat de herhalingsnauwkeurigheid is bij het terugplaatsen van een gereedschap, maar daar kom ik in de komende dagen wel achter…

Als dat goed is, dat wil zeggen nauwkeurig genoeg, dan is het wisselen slechts een paar minuutjes werk… en dan moet ik er gewoon voor zorgen dat de juiste programma’s in de machine staan…

5 likes

Heb via ideal betaald, die is toch al wel binnen?
Bij mij er wel vanaf… :innocent:

New nee nee dat wil ik niet op m’n geweten hebben! Het was maar een hersenspinsel! :scream:

Met deze aantallen zo effectief mogelijk aan de draai zeg ik! :+1:

2 likes

Holy shit. Ik dacht dat je er een stuk of 30 zou slijten. 50 max. Leuk man.

5 likes

Het ging idd als een TGV gisteren, ik verwacht vandaag dat Jan de 200 wel moet kunnen halen.
Gefeliciteerd :clinking_glasses:

4 likes

Erg leuk initiatief en mooi eerste resultaat. Ordernr 165 is voor mij

1 like

Klasse :+1::clinking_glasses:, besteld en betaald.

1 like

Super, ook zojuist besteld.

1 like

Tatitanium*

2 likes

Als het goed is dan horen we vanaf nu weken niets van Arie, die is alleen maar dopjes ed aan het draaien in de werkplaats :grinning:

6 likes

Ook besteld. Ben benieuwd! Die 200e gaat er vandaag wel uit als ik mijn ordernummer zo bekijk. Leuk dat dit het geworden is! Alvast dank.

1 like

Ik neem aan dat de eerste 151 stuks voorzien worden van een serienummer :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Graag on topic blijven. Opschonen is al bijna niet meer te doen.

8 likes

Laten we het hopen :stuck_out_tongue: .

3 likes

Mijn bestelling is ook gemaakt. Bedankt en succes

1 like

:rofl: precies wat ik ook dacht :rofl:

2 likes

Ja hoor heb er ook een besteld :slight_smile: kan ik volgnummer 007 krijgen of is dat en ander Topic? :innocent:

2 likes

Verdiend!!!