Helaas, bezet .
de stand nu: 180 stuks !
Ruim vijf duizend omzet!
AOW binnen; Dumet dingetje besteld en ik was nummer 174. Who’s next?
Net als zo veel anderen uit sympathie voor Jan / Arie.
Edit: complimenten voor @Ruud! Zonder Ruud geen tooltje, zo veel is wel duidelijk!
Aso!
Whoop whoop! Al komt hij nooit aan, t feest er naar toe is al prachtig! Dank @Arie_Kabaalstra en @Ruud
Dit vind ik heel erg gaaf! Heb er geen nodig maar ga er zeker 1 bestellen!
Best leuk, maar de prijs ook
als ik er voorlopig 1 nodig heb dan bestel ik eerst 30 van die andere voor in de beurs.
Kan er dan wel weer 30 jaar tegenaan
Als je dit serieus meent, zet het dan even in dat andere topic ipv hier.
Die gaat niet mee. Gewoon niet. Dus die 30 ben je kwijt tijdens je eerste project.
Je hebt gelijk, Heb er ook geen nodig
Onzin. En zo niet, dan toch.
Ik ook niet maar toch besteld
En betaald overigens…kreeg de Klarna verzoek al binnen.
Normaal gesproken krijg je die NA de levering…maar ach
I bit the bullit…
zojuist even gebeld met mijn Titanium leverancier… er komt maandag 20 meter deze kant op… !.. Gas op die lollie!..
(dan houdt ie nog 12 meter in voorraad… ik heb em geadviseerd toch op korte termijn weer bij te bestellen… )
Wat doe je eigenlijk met het metaalafval?
Kan me voorstellen dat de hoeveelheid schilfers, schraapsels, zaagsel… niet gering is.
dat wordt gerecycled, Ik heb in mijn werkplaats 3 “kliko’s”, een grijze voor het gewone afval, een groene voor Messing (draad van de draadvonkmachine, en reststukjes Messing dat ik op de draaibank of freesbank bewerk) en een zwarte voor titanium afval… ééns in de zoveel tijd breng ik dat weg…
Daar kan je maar 250 tooltjes mee maken Jan, rekening houdend met wat verlies. Dat gaat niet genoeg zijn!
Blij dat ik als eerste de bestelling heb gedaan!
Kom mensen je moet er snel bij zijn, Jan is zo los!