Snel bijbestellen dan. @Flippeke is toch je preferred supplier? Ik denk dat hij verkoper van de maand wordt
In tegenstelling tot de de staalboer heeft de rubber boer zijn zaakjes wel voor elkaar. Hoeveel wil je er hebben? 10.000?
De ruim 180 mensen die wel besteld hebben ook niet.
Haha!!!
Op zoek naar rubbertjes dan
187 naar Belgïe …
en #188 naar Madretsma
Noblesse oblige dus zojuist heb ook ik een tool besteld. De teller staat rond de 190 volgens mij.
Het is me de 30 euro (voor iets dat ik net als vele anderen zelden of nooit ga gebruiken) meer dan waard - alleen al het volgen van het andere draadje was op z’n zachtst gezegd ‘fascinerend’ in alle opzichten.
Dank aan alle drijvende krachten hierachter: Arie/Jan, Ruud en het schuurtje vol machines waar ik de ballen van begrijp !
That’s me geloof ik! Succes verder artslaabaK!
Zo had ik em nog nooit bekeken… die houden we erin!!..
'k doe dat wel vaker… maar met Edam en Made… kan ik niet zo veel…
Totaal aantal Tooltjes… volgens de telling…197… als’t zo doorgaat… moet ik al gaan bijbestellen voordat de eerste batch titanium geleverd is…
Das al 6k omzet als je alleen uitgaat van het tooltje zonder kleur en bitjes
Besteld!!
Even op vakantie en plotseling is de tool daar! Top!
Ik zal het niet veel gebruiken denk ik, maar support het forum uiteindelijk mee. Daarnaast lijkt het me een leuke hanger, doet 'n beetje denken aan zo"n kogel wat ik lang geleden aan sleutels had
Wie zijn we en wie zijn de neesayers? Op zich weet Arie altijd genoeg aandacht te trekken op dit forum, ook naar zijn werk. Ondanks alles is men toch overwegend positief ingesteld, wat zich doorvertaald naar het aantal geplaatste orders. Ik hoop dat iedereen er binnen niet al te ruime tijd een leuke ervaring, sleutelhanger of mooi zetje voor zijn bedrijf aan overhoudt. Ondanks mijn bestelling, en dus genoeg vertrouwen, zie ik nog wel wat kans dat het ergens kan gaan wringen…
199 stuks!.. de bestelde Batch titanium is al niet voldoende meer voor ie geleverd is…
Gelukkig heeft mijn leverancier nog wat achter de hand, en zal ie zelf inmiddels ook bij besteld hebben…
Dat ook omdat ik inmiddels contact heb met iemand die overweegt een flinke oplage in te slaan bij me…
Dus… is het goed mogelijk dat het uiteindelijke aantal ruim boven de 200 komt, en dat er daarna nog een batch voor 1 klant achteraan komt…
Vanavond nog even een grondige analyse gedaan van het snijgedrag van de afsteekbeitel… die sneed niet lekker… , ik heb 'm opgemeten, en kwam tot de conclusie dat de snijkant 0.3 mm te hoog stond… dus heb ik aan de onderkant 0.4 mm afgefreesd, zo’n beitel kan beter 0.1 mm te laag staan, dan 0.05 te hoog…
We willen resultaat.
Geen praat.
We?
‘We’ willen zeker wel praat!
Het hele proces en de uitleg van Arie daarover is juist een van de redenen dat ik er een besteld heb.
Als er zonder enige uitleg alleen een kant en klaar tooltje was aangeboden had ik er niet eens over nagedacht.
Als je het zo bekijkt zijn Arie zijn schrijfsels dus een prima marketing’tooltje’.
100% eens!
Zou zo opgenomen kunnen als een soort van blog op devverkoopsite.
Een vakman moet je laten praten over zijn werk. Geweldig wanneer mensen hun passie delen.
Jij hebt geen passie? Of is dat typisch Gronings?