Inmiddels te bestellen: DumeT Momentum Springbar tool

Ik vermoed dat @GroteBozeWolvin doelt op de negatievelingen. Mensen die graag uitspraken doen als

Maar dat is enkel een wilde gok…

2 likes

Misschien goed om tzt een nieuwe draad te maken. Arie roept reacties op… en dat houd ik liever buiten deze draad.

4 likes

Ik zou jouw eerste draad zien als ‘the making of’ en deze inderdaad een beetje schoon houden. Arie kan los in de andere toch?

1 like

Naja, tis een beetje dubbel.

Discussie is prima… maar die verharden momenteel nogal snel.

Kan ook ja.

2 likes

Nee dat is het 100% niet. Maar we zijn beleefd, vriendelijk, kijken vooruit en we helpen elkaar een handje waar het kan.

4 likes

idd :+1:

2 likes

Besteld en betaald.
Ordernummer 195. :slight_smile:

Succes @arie_kabaalstra

Order #197 dus meer dan 200 tooltjes verkocht, wat een leuk initiatief .

Ik ben morgen overigens thuis voor de bezorging :smiley:

Krijgen we jeuk van hier. “Ambachtelijk” ook…
Enfin, ik kijk er iig wél naar uit.

1 like

Hoorde het al van meerdere.
Jullie denken dat die @Arie_Kabaalstra zelf een lobotomie met een van die draaibanken heeft gedraadvonkt. Maar niets is minder waar… Jan is een genie! :partying_face:

6 likes

Vorige topics van de werkplaats/Dumet zijn verwijderd, anders had je die nog eens kunnen naslaan. Ook in de inleidende tekst van dit topic staan dingen over de werkplaats moeten ombouwen voor andere projecten etc. Dat samen maakt een wilde gok is een aardige bagetalisatie imho.
Ik geloof best dat Arie mooie dingen bouwt, maar tweehonderd producten in de juiste kleur, binnen een fatsoenlijke termijn op het juiste adres krijgen vergt meer dan dat. Mooi om te zien dat velen het Arie gunnen, daar doet mensen uitlachen omdat ze dit niet dien alleen maar afbreuk aan.

2 likes

In de inleiding leg ik uit dat Jan de tools in batches maakt. Omdat voor elk ‘object’ dat hij maakt z’n CNC machine andere tools nodig heeft, en andere software moet laden.

Het is dus niet zo makkelijk om er ‘even’ 1 te maken, dan moet ie z’n hele machine opnieuw opbouwen. Daarom werkt ie in batches.

4 likes

Orderbevestiging is binnen. (nummer 195)

Niet dat ik om een springbartool zat te springen maar ik ondersteun het initiatief van harte.

7 likes

Complot jou alterego is Jan.
Je hebt zelfs een tatoeage met draadvonken op je kont.

A fuck it.
Ik bestel er wel 1.
Wel dezelfde kleur als @plp

Haha ik weet helemaal niet wat dit allemaal is.

Kan ik er de band van sub of SMPC mee afhalen?

4 likes

Ik wil me verder nergens mee bemoeien, maar er moet toch wel iets van mijn hart.
Ik lees veel mee op beiden topics.
Veel gejammer en geklaag. Ook negativiteit en het lijkt wel afgunst?
Ik ben apetrots dat er mensen zijn die gehoor geven aan een vraag cq oproep van het vervaardigen van een sleutelbos tooltje. Gelukkig zijn er ook veel positieve reacties met respect voor de makers. Dat doet me goed.
Voor mij verdienen jullie alle lof👍
Ik zeg maar zo, koop er 1 of meer. Staat het je niet aan scroll dan door of reageer niet.
Deze 2 mannen verdienen in mijn ogen alle respect voor wat zij voor ons HF leden doen.

Het verbaast me echt

Fijne dag allemaal

30 likes

Mijn post was ook louter positief bedoeld. Ben zelf niet geheel onhandig maar wat Arie doet haar mij de pet ver te boven.

Vind zijn schrijfsels dan ook geweldig om te lezen!

Tooltje juist daarom besteld.

3 likes

Wel fuchsia want geel is lang niet zo cool.

Hoppa nr 200.
Incl een opmerking bij de bestelling @ruud daar wil ik een foto van anders annuleer ik de boel.

9 likes

Zeker! Ik bedoel het ook positief! Het werkt wat hij doet. We gunnen het hem allemaal.

2 likes

Quick release vind ik echt niets.

Regardless, wellicht kan je Jan vragen om een dichte caseback voor dat horloge te maken.

2 likes

Ik wil nog wel een zichtbodempje…

Kabaalstra… kost dat?