Inmiddels te bestellen: DumeT Momentum Springbar tool

Bestelling nummer 19 net in de boeken gezet.
Top gedaan mannen​:+1::muscle:t2:

@ruud tipje:zet iDeal boven nabetaling in de opties. Ideeeen kent iDeal wel en dan heb je je betaling meteen!

3 likes

Geen probleem. Wat geniet de voorkeur voor het experiment? Dat ik zo laat mogelijk betaal? Betalen doe ik wel, maar ergens ben ik wel benieuwd hoe Klarna de komende 14 dagen ga piepen en zuchten tot ik betaal… :grimacing:

2 likes

Helemaal eens. Ik kan helaas de volgorde niet aanpassen. Ik had het liefst de optie helemaal niet gehad, of inderdaad onderaan. Credit card betalingen had ik ook graag uitgezet.

Maar in dit geval, beggar’s can’t be choosers… gratis platform dus dan is het voor nu even leven met de limitaties die erbij horen.

5 likes

Besteld geloof nummer 24

3 likes

Maar toch prima geregeld zo! Eenvoudig bestellen, snelle bevestiging en factuur.

En een mooie intro prijs :+1:. Geen idee hoe het mogelijk is voor het geld, maar ik klaag niet :joy:. Wel de poor man’s edition besteld.

3 likes

Nummer 15! Fantastisch initiatief hoor. Kan niet wachten.

Hoho. Zo werkt het natuurlijk niet. Er kan maar één nummer 24 zijn.

1 like

Heb ik het nodig? Nee. Wil ik het hebben? Natuurlijk, ik vind het een gaaf initiatief om aan mee te doen. Dank aan allen die dit mogelijk hebben gemaakt.

De meerprijs op de totaalprijs was naar mijn mening dan weer niet zodanig dat ik een kleurtje achterwege heb gelaten :slight_smile:
Rootbeer :fire:

5 likes

Nr 28 in the pocket. Rootbeer :fire:

4 likes

Ik was en ben wat kritisch over het geheel, maar ik hou van dit soort HF initiatieven. Voordeel van de twijfel en ook besteld. Niet dat ik het nodig ben…

4 likes

Goed gedaan mannen, klasse no.32 :+1:

2 likes

Nummer 31 :sunglasses:

De gele met inzetjes.
Hoop dat het geel goed naar goud neigt, want zou vooral gebruikt worden voor de duotone Prince :grin:

2 likes

En order# 33 is ook geplaatst.

2 likes

Ik ga mijn best doen… Ik heb allee…ohnee… ik heb 1 gouden ring… de zegelring die ik op mijn 18de verjaardag van mijn ouders heb gekregen…

5 likes

Nr34 ook besteld :grin:

3 likes

Heb ik volle vertrouwen in :wink:

1 like

Ik zag 't in m’n mail, 23… Dat ga ik te horen krijgen :joy::v:

2 likes

1 like

Top, nr 36 is ook besteld :ok_hand:

1 like

35 ook :wink:

1 like