Inmiddels te bestellen: DumeT Momentum Springbar tool

Mooi maar wat is nou precies deze toeoeging ? er zitten toch al tools op ?

Bergeon inzetjes:
We leveren optioneel de Bergeon inzetjes bij die passen bij de Bergeon 6767-F / 7767-F tool.
Dit is een setje van 1 vork en 1 pen.

1 like

Off course I am number one :slight_smile:

Ik zag alleen mijn kans schoon om een eerste reactie te plaatsen :joy:

Dat tooltje is leuk hoor maar ik heb er niets aan, ik heb quick release en ratchet sluiting.

Maar leuk om te zien dat het wat geworden is en goed is opgepakt. Dikke pluim voor onze @Arie_Kabaalstra en zijn sidekick @Ruud in deze.

2 likes

Bestelprocedure is prima geregeld zo! :+1: Leuk! Nu rustig wachten.

1 like

de body, en de dopjes hebben een heel kleine afschuining aan het eind, zodat die randen niet scherp zijn…, je ziet dus wel een klein naadje, maar de dopjes draai je strak tegen de body aan.

een lange versie?.. tja… daar gaat alleen wat meer titanium in, maar da’s te doen…

2 likes

Klasse en een mooi stukje vakwerk :+1:

1 like

Lekker!! Goed bezig @Ruud en @Arie_Kabaalstra

afbeelding

4 likes

Ordernummer: 45

:+1:

1 like

Iemand al interesse in nr 4? :innocent:

Ik zal even een website opzetten voor de verkoop van dit unieke nr! :partying_face:

10 likes

Nou… nu ik deze webshop zie denk ik dat we ook zo het HF island gaan aanbieden. :sunglasses::+1:

12 likes

Plus 1 :+1: zeker ook voor @Ruud voor de website en het idee.

1 like

image

Mooi dat het project geslaagd is. Heb er veel in meegelezen, en ineens was dit topic er. :laughing:

2 likes

Besteld, order nr 51. :slightly_smiling_face:

1 like

Done

1 like

Bevestiging

ordernummer: 47

1 like

@Ruud Ik denk oprecht dat de tool te goedkoop wordt aangeboden.

Ik zou een max aantal doen voor nu en wachten op feedback. Bij de tweede batch duurder.

Oftewel dit is de pilot groep.

4 likes

Uiteindelijk bepaalt Arie de prijs. De prijs die de website nu aangeeft is inderdaad een soort introductieprijs / pilot groep.

3 likes

Done!
#53

Weer een mooi HF iniatief

Zo MOOI

6 likes

Ook besteld, ziet er fantastisch uit!

2 likes

Niet voor niets geweest, die 1500 berichten in het startende topic! Gaat hard! Bestelnummer 55 inmiddels! :muscle:t3:
Heerlijk dit forum waarbij we voor een totaal onnodige hobby helemaal los gaan op zo mogelijk nog onzinnigere accessoires! Ik hou d’r van!

12 likes

FTFY :stuck_out_tongue: .

7 likes