🚨 Actie voor het goede doel 2021: HF Island puzzel en strip

Held! :slight_smile:

2 likes

Dat gaat Jurk nog wel uitleggen :slight_smile: We hebben nog even tot blue monday

3 likes

Enig idee of de organisatie dit jaar wederom uitgesloten is van deelname? Ik loop al 3 jaar met dezelfde pauper Persol.

7 likes

Als het jou frustratreert…. Sowieso

3 likes

Lekker bezig Hansi!
Ja, heb nog geen tijd gemaakt een mail aan Jur te sturen met alle aanpassingen die we willen. Komt er aan!

‘Zit’ je alleen met je extra donaties, denk ik. Net iets wat je niet wilt tegenhouden.

1 like

In de webwinkel van Rarie is een optie tot inzetjes als dropdown. Die kun je dan inzetten voor extra donaties. :sunglasses::+1:

Sowieso goed punt, dat moet er dan wel in per keuze.

2 likes

Via Mollie kan je ook doneren zonder koop. Misschien een optie?

2 likes

:joy:

Van 5 tot 5000. :sunglasses:

Klinkt al beter.

2 likes

Daar zit ook een grote afnemer bij toch?

Een strip zie ik wel zitten :ok_hand::wink:

1 like

Update:

Ik heb een aantal berichten maar weer verwijderd, je moet zaken ook niet met elkaar vergelijken.
Was even teleurgesteld, maar we gaan er gewoon voor. Het is te mooi om te laten gaan.

Tussenstand

Aantal 138
Keuze percenta Stuks Strip Puzzel
Strip 48% 66 66
Puzzel + Strip 40% 55 55 55
Puzzel 12% 17 17
checksum 138 121 72

Puzzel
In mijn achterhoofd zat ook dat de puzzel gewoon duurder lijkt te worden dan van tevoren ingeschat.
Dus we zullen daar minder overhouden voor het goede doel. Heb al meerdere offertes die allemaal een beetje op hetzelfde uit komen. Maar fuck it, we doen het gewoon. Er zijn ook heel veel leden die meer geven en dat is mooi. Alles gaat naar KWF in ieder geval.

Datum
Ik heb op zich kerst nog niet losgelaten, maar het wordt of kerst of blue monday. Dus een maand later.

Betaling
De methode van vorige jaar werkte goed, maar was erg arbeidsintensief. De Webshop lijkt een heel goede optie en heb van meerdere leden gehoord dat het een betrouwbaar platform is.

Give aways
Ook dit jaar zullen we weer mooie prijzen wegeven als stretch goals. tot nu toe binnen:

  • DWW HFLE van @denvro
  • Seiko van Mannen van de Tijd
  • Omega Pen
  • Nieuwe hippe Ray-Ban van @lasteraar

En last but not least…

We mogen weer een titel naar keuze weggeven van @Jur :partying_face:
En je krijgt er ook een speciale auto sticker bij van Jur. :joy:

24 likes

Kunnen er nog stretchgoals bij? Dat wordt dus verloot of zo?

2 likes

Is dat één prijs? Want die wil ik wel!
Oh en die bril natuurlijk.

2 likes

Nog 2 goodies dan om de twijfelaars over de streep te trekken

2x The Watch book Rolex (nieuwe editie verschijnt nov 2021) twv 60eu/stuk

OF indien in het onwaarschijnlijke geval rolex je ding niet is The Watch Book (laatste editie, april 2021)

Te verloten onder 2 deelnemers

Vanwege Stifstaf Books

10 likes

Heerlijk! Dank!

Er komen nog veel meer goedies aan, waaronder ook een Dumet Tool. :ok_hand:

We zullen later alles ordenen en er stretch goals bij maken!

Edit:
Test puzzels zijn in de maak van 500 en 1000 stukjes en ze gaan nog meedenken om iets moois te maken met de prijs omdat het een goed doel is :partying_face:

19 likes

Positieve ontwikkelingen weer! :smiley::smiley:

2 likes

Lekker bezig @Jurk!

Hierbij dan ook even een publiek excuus dat ik er niet zo actief mee bezig ben. Heb het even knetterdruk, sorry. Het gaat hoe dan ook een succes worden. Hulde aan alle sponsors!

12 likes

afbeelding

Ook hier blijven we plussen! :rocket::rocket:

4 likes

Je bent goed bezig @Jurk! Zodra de hype van de tool weer wat is gaan liggen pakken we deze nog meer op!

3 likes