Ff uppen
Nou… ik kreeg mij toch een uppert van jawelste vandaag!!! @JackW gaat ons helpen met de actie.
Alles gaat via zijn bedrijf lopen en daarmee kunnen we kosten aftrekken en hierdoor meer voor het goede doel overhouden!
Super @JackW !! Heel.Erg.Tof!
“Niks voor de staat, als het maar de kant van KWF op gaat”
Ik moest helemaal scrollen om dit topic te vinden.
Nu staat-ie weer bovenaan.
En weer even uppen,
Want dit topic mag niet zo lang stil blijven.
Top @JackW! Held van de dag!
Up
Zelfs aan mensen met een gering budget is gedacht. Voor het geld van 1 hoofdmenu (zit je daar moederziel alleen…) bij een gemiddeld restaurant heb je èn een heerlijk HF strip (of puzzel) èn je steunt het goede doel.
Ik heb gister als avond eten twee droge crackers gegeten en een kopje lauw water gedronken en heb het geld er alweer uit.
Nou… daar zeg je wat. Tot nu toe lukt het mij niet een goede prijs te onderhandelen voor de puzzel. Met de aantallen die ik denk dat we halen wordt het tot nu toe te duur of ik moet de prijs verhogen.
We zitten nu op 80 puzzels en denk dat het er wel 100 worden. En stretch goal is 150, maar ben bang dat het er niet meer worden. En met die aantallen kom ik niet onder de 24 euro ex btw.
Daar moet dan nog een doos en verzendkosten bij.
6,75 verzending en 2 euro verpakking = ongeveer 33 euro kosten. Dan zou er maar 2 euro naar het goede doel gaan per puzzel.
De 55 euro optie levert ook niet zoveel meer op dan want dat is 33 + strip a 11 euro = 44 euro kosten. Nou ja dan nog wel 11 euro voor het goede doel. Dat is nog steeds veel minder dan de beoogde 20 euro voor het goede doel.
De strip doet het wel goed, want dat is dan ongeveer 15 euro inclusief verzenden, dus 20 voor het goede doel.
Op zich hebben maar 18 mensen enkel de puzzel besteld, dus op zich valt dat mee. Dan moeten we die optie 10 euro duurder maken of die skippen. Het valt mij wel tegen qua inkoopprijs. Maar ben nog in onderhandeling.
Mocht iemand weten hoe ik aan goede puzzel kan komen voor minder geld, dan hou ik mij aanbevolen. Had al in de deal gegooid dat het bedrijfslogo op de doos mag.
Ik wil mijn stem wel verzetten naar de strip hoor Jurk. Net als vorig jaar maak ik er zoizo 50€ voor over.
Vond gewoon dat de tekening zich beter leende tot een puzzel, maar hoe meer ik er overnadenk de strip begint toch wel een traditie te worden, en die neemt dan ook nog eens minder plaats in in de nu al overvolle kasten.
Heel attent!
Maar ik kom er nog op terug.
Vind ook dat de puzzel zich beter leent.
Maar de strip wordt dit jaar nog vetter dan vorig jaar, Watch us!
Ik voel een centerfold aankomen
Mij maakt het ook niet veel uit. In eerste instantie geniet de strip m’n voorkeur, maar die puzzel zal ook prachtig zijn. En is er voor het volume nog wat nodig, dan bestel ik de puzzel ook erbij
Over ‘stretched goals’ gesproken
Poehee dat is een goed idee!
En dan zo’n pop-up van alle gebouwen en en … oké ik draaf door
Maar een centerfold is
Oepsie.
Ik heb al eens bij Kruidvat een puzzel laten maken. Dat is 29.99 voor 1000 stukken. Geen idee of je daarbij kan onderhandelen