6 uur niet geuppt , dat kan niet hé
Heb het even aangepast voor je
Ik heb een beetje zitten zoeken maar dat wordt inderdaad kostbaar als je het lokaal wil laten produceren.
Gevoelsmatig mag zoiets in het verre oosten een 5$ kosten maar dan ga je wel een iets ander traject in.
Ik heb wel een betrouwbaar contact in China die ik dit zou durven te laten begeleiden. Laat maar weten of je dit aandurft
Ten eerste super dat je zo met ons meedenkt!
En ja hoor als jij er vertrouwen in hebt, waarom ik dan niet! Sinds een bepaalde HFLE moet je het wel heel bond maken op het HF wil je daar over geen gaan. @25tien
Toevallig heb ik een nieuw goed adres via 2 verschillende wegen ontvangen:
https://www.maxilia.nl/spellen-bedrukken/puzzel-bedrukken/puzzel-met-eigen-ontwerp-a3-formaat-500-stukjes/?pdp=1&scale=50&pid=180558
Die is al weer goedkoper.
Ik neem sowieso graag contact met je op volgende week.
Maxillia zit bij mij in de straat, misschien dat ze daar nog iets willen doen aangezien het voor een goed doel is.
Aan de andere kant zullen ze dagelijks dit soort vragen krijgen vermoed ik.
Wil wel eens langs rijden en polsen ergens volgende week.
Maar hoe zit het nou met de “stofhappers voor het goede doel”? Was daar al iets op bedacht? Er zijn denk ik genoeg leden die nog wel een stofhapper hebben liggen, maar wellicht niet het nut er van inzien om dit kleine dingetje te koop aan te bieden voor het goede doel. Als dat centraal gedaan kan worden (als in: alles op een grote hoop) is het natuurlijk een ander verhaal.
Dan zou bijvoorbeeld iedereen foto’s en een advertentietekst naar één persoon kunnen sturen die vervolgens dan één groot topic aanmaakt waar dit alles in aangeboden wordt. Die persoon fungeert dan als tussenpersoon, zodat het geld op de juiste plek terecht komt (het goede doel) en het horloge van de aanbieder naar de afnemer gaat (zonder dat deze eerst naar de tussenpersoon gestuurd hoeft te worden). En misschien zou het dan ook mogelijk zijn om e.e.a. bij uitzondering per bieding aan te bieden.
Ik noem maar een dwarsstraat, maar velen tientjes maken toch een mooi bedrag voor het goede doel. En ruimt lekker op ;-).
Edit: dit geldt natuurlijk niet alleen voor horloges, maar ook voor bandjes, tooltjes, sluitingen, accessoires, noem het op.
Edit 2: mocht dit idee doorgang vinden wil ik wel de tussenpersoon zijn….
Ik heb altijd al ‘kansloze keuteldeuker’ onder mijn naam willen hebben.
semi-subtiele up
Ik zou voor Trustlevel 4 gaan, gewoon om iedereen een beetje te narren
Ik zie Tyrannosaurus Oysterflex nog wel zitten
Na weer een schitterende aflevering van het HF Island mag deze wel weer omhoog !!!
Ja, of “hier uw advertentietekst?”
Inderdaad, want iedereen wil toch met zijn handen aan Miss Broke zitten.
Yep, het is net zoals met de gewilde horloges Ze is een soort van stalen Rolex Daytona. Moeilijk om te verkrijgen, maar erg plezierig als je er eenmaal een hebt.
En nu ik je een heel klein beetje ken is het idd net als Rolex… Ze willen weten dat je een serieuze liefhebber bent en niet gelijk flippert. Ze is op de juiste plek bij jou!
Nee ik zeg iets liefs voor de verandering
Het wordt alleen maar beter!!!
@JackW had al aangeboden de facturen via zijn bedrijf te laten lopen.
Nu heeft @Flippeke zich wederom gemeld die naast de offerte uit te gaan onderhandelen, ook nog eens 4 euro per puzzel gaat betalen van de kosten! Dus hoe meer puzzels we verkopen, hoe meer hij flipt!
En we hadden al een betere offerte gevonden, dus ook de puzzel gaat lukken!!!
We gaan dat record gewoon verbreken!!!
Ik doe het graag, als ik kijk hoeveel tijd jij er in stopt stelt het niets voor.
En daarnaast heb ik de stretch goal van @anon48992708EV gezien en daar gaan we voor!