Inmiddels te bestellen: DumeT Momentum Springbar tool

8 likes

da’s even uit een ander laatje tappen… :slight_smile:

2 likes

M85. Past m’n bahco net niet op :thinking:

3 likes

Ik heb wel een m85 steeksleutel voor je te leen…

3 likes

Okee, we weten nu wie de grootste heeft.
Aan het werk, nu…

15 likes

Net te laat… net afgestoken

4 likes


Die hardmetalen boortjes… wat een verschil

8 likes

Dat zijn stevige maten. Wat wordt daar mee vast gezet?
Of is dat voor het Panerai tooltje, lekker bulkie :stuck_out_tongue:

9 likes

:joy::joy::joy:

1 like

Coronavaccin, jeweetzelluf…

1 like

Al uitverkocht? Ik wil wel eentje met ingebouwde LED lampje?
En anders gewoon het instapmodel. Hoe te bestellen?

2 likes

Euh?

1 like

Helemaal bovenin deze topic:

2 likes

Ach… een vriendinnetje fluisterde ooit in mijn oor:“het is niet wat je hebt… maar wat je er mee kan…” :kissing_closed_eyes:

Weten jullie wat dit betekent?.. Juist… dat ik de deur van de werkplaats even achter me dicht heb getrokken… eerst maar even een maaltje bloemkool downloaden… met een Kerriesausje denk ik… heb ik wel trek in…

Onderwijl even wat videootjes die ik vanmiddag geschoten heb naar de PC downloaden, zodat ik ze misschien vanavond ofzo nog even kan monteren… nouja… even een Leadertje erin en een aftiteling?.. meer zal het niet zijn…

die Nieuwe boortjes… dat scheelt anderhalve slok op een borrel… zelfs als je ze uit soepkommen drinkt… :sweat_smile: :crazy_face:

Van 8 minuten voor 1 kant van een Body tot 5 minuten voor’t hele ding aan 2 kanten… Gas!! erop… die Klepel naar benee!

5 likes

Pas je wel op?

1 like

Die heeft hopelijk wel huilend de werkplaats verlaten nadat je haar even goed had uitgedraaid? :joy:

1 like

If you know… you know… …i know… dit was een heftige… zo heb ik ze gelukkig niet meegemaakt…

Nu ik die foto weer zie… draait mijn maag om… 'k moet nog eten…

Nou… om eerlijk te zijn… ze heeft me zelfs geholpen in mijn toenmalige werkplaats… 'k was bezig mijn motor na een ongeval weer op te bouwen, en zij heeft onder andere mijn koppeling gemonteerd, en wat bedrading aangesloten…

1 like

3 likes

Nee… zij was niet blond, en ik heb een motor, geen tractor… :slight_smile:

1 like

Maar… toch goed te weten dat men ook om mijn veiligheid denkt…

Ik kan jullie op dat gebied geruststellen. In mijn werkplaats, staan 4 verspanende machines, waarvan er 2 zijn uitgerust met deurtjes., daar blijven de spanen wel binnen… verder heb ik daar een veiligheidsbril, en die zet ik eigenlijk standaard op, zodra ik met één van de niet-afgeschermde verspanende machines moet werken… (de draadvonkmachine?.. daar spettert mogelijk wat water uit… niet heel spannend… de zinkvonker… da’s een ander verhaal… da’s een soort Petroleum wat daar als Diëlectricum gebruikt wordt, maar eigenlijk is het bij die machine meer dat je eerst je handen schoonmaakt voor je in je ogen wrijft… :slight_smile:

de machines met deuren, die draaien eigenlijk nooit met de deuren open, zeker de EMCOturn 120 niet, want als de koelpomp aanstaat… dan krijg je een soort horizontale wolkbreuk van koelmiddel in de werkplaats… en dat geeft vlekken op het schone beton… doen we dus niet…

Standaard de Pantsergympen aan… 't enige is… dat ik daar wel altijd alleen ben, maar de machines hebben niet zoveel vermogen…

5 likes