Inmiddels te bestellen: DumeT Momentum Springbar tool

Wat is de gemiddelde leeftijd van de bezoekers van die beurs?

94 volgens mij.

13 likes

Hoeveel zijn er eigenlijk al afgeleverd aan klanten HF :D? Ik volg hele thread niet dus sorry als dit dubbelop is.

Misschien handig om dan het werkblad van de tafel in 9 losse plankjes te maken. Dan is je afzetmarkt gelijk een stuk groter. @Arie_Kabaalstra

10 likes

En een schroevendraaier/inbus inzetstukje voor de straptool, hoeft er geen hoekig sleuteltje bij.

1 like

Nog geen want de inzetjes zijn nog niet binnen heb ik begrepen. Vraag is nu of eerst de bestellingen zonder inserts worden geleverd of dat er toch gewacht wordt op de inserts.

Mij om het even. :man_shrugging:

1 like

Klopt

Arie speelde met het idee om eerst de bestellingen zonder inzetjes te versturen. Dat kan natuurlijk ook.

Extra verzendkosten. Beetje jammer denk ik. :man_shrugging:

2 likes

Ik bedoel de bestellingen van mensen die het tooltje maar niet de inzetjes hebben besteld. Dus dan verstuur je alsnog de complete order.

Dit zijn er overigens niet veel.

1 like

Hahaha we bedoelen hetzelfde maar lullen langs elkaar. :handshake:

Echt? Dan begrijp ik je opmerking

Niet zo goed :rofl:

Anyway, maakt ook niet uit allemaal.

2 likes

Lekker belangrijk.

3 likes

Die negen plankjes zou je dan bij voorkeur al op voorraad hebben natuurlijk.

1 like

pas maar op want dan komt de wolf :wolf:

Belangrijk hé

't 9 plankjes verhaal gaat even helemaal langs me heen geloof ik… er was wel iemand die opmerkte dat een “opzetwerkbankje” ook wel een leuke zou zijn… nou was ik in het verleden al eens bezig met zoiets…

tijd om die weer eens uit de motteballen te trekken… maar eerst 't ontwerpje voor de Pontiac caseback afmaken, ik heb vanmiddag nog een verjaardag, morgen weer de werkplaats in… en knallen… zorgen dat ik zo veel mogelijk onderdelen klaar krijg… dan kan ik ook een deel gaan anodiseren…

Just for Fun…:slight_smile:

10 likes

Arie, wat is dit?

Ik vroeg het omdat oudere horlogeliefhebbers wellicht minder widget/gadget minded zijn?
Op andere gebieden merk ik dat i.i.g.

Voorts bedoelde ik er niks mee.

Verhip!.. dat was een braampje, gebeurt een enkele keer,

'k heb em er inmiddels afgepulkt, 't is gewoon een los ringetje rond het tooltje.

Ik zal daar extra op letten bij de productie… ik heb nog een aantal bodies uit de eerste batch van 25… die gaan allemaal even aan een kritische blik onderworpen worden…

4 likes

Ik heb al weken kleurkeuze stress :sweat_smile:

1 like