Input gevraagd: Roger Rodin en Seiko Chronograph

Wie kan mij helpen aan meer informatie over onderstaande horloges? (deze wil ik verkopen voor een collega).

Ik heb getracht om via Google meer te weten te komen, helaas kwam ik daar niet verder. Mijn hoop is nu op jullie gevestigd…(tu). Zelf heb ik niet de illusie dat deze heel veel opleveren, maar meer info ontvang ik graag.

Het gaat om een Roger Rodin:

En onderstaande Seiko:

Niemand die mij aan wat aanvullende info kan helpen?

Van mij niks wat je zelf nog niet weet. Die Seiko zal nog best een paar tientjes opbrengen als de stalen band er nog bij zit. Voor die andere is 5 euro nog te veel als je het mij vraagt :wink:

Voor € 3,- is die van jou…:wink:

Geloof t of niet, maar ik kan niet eens de juiste info vinden voor de velden om ze te koop te zetten…

Voor de Seiko toch wel? Type uurwerk staat op de achterkant, cal V657. Jaartal eindigt op een 1, dus ik denk 2001. Je zou er tussen de 50-75 euro uit kunnen halen.

Genoeg over t uurwerk idd, over de klok zelf kan ik helaas niets vinden… Wel vergelijkbaar, maar niet exact dezelfde…

Ik. Heb deze zelfde rodin gehad ik ben hem helaas in een kroeg in Eindhoven verloren
30 jaaR geleden gekocht belasting vrij op Schiphol kostte toen 450 gulden de twee uurwerken zijn handgemaakt Zwitsers dus prima

Gr peet

Hoi Peet,

Stuit toevallig op deze site en dit topic.
Mijn vader heeft zo’n 30 jaar geleden een Roger Rodin gevonden, in een kroeg in Eindhoven, in het bijzonder de feestlocatie van PSV carnaval.
Hij is toen naar de politie gegaan en zijn gegevens achter gelaten.
Inmiddels heb ik dit horloge in mijn bezit, wel eens gedragen.
Het horloge heeft 2 gouden kronen en een zwarte kast. Misschien heb je nog gegevens als serienr. of iets dergelijks, het zou jouw horloge kunnen zijn. Als dat zo is zou ik 'm graag aan je terug willen geven.

Groet,
Steef

2 likes

Beste steef65
Ik had er een met een goudenkast
Ben er zuinig op want het uurwerk is Zwitsers
Dus kwaliteit
Gr peter