(Inruil)waarde Breitling Aerospace

Ik heb een vraag mbt mijn huidige horloge, ik heb vandaag rondgekeken voor een nieuwe horloge en mijn Aerospace kan ik inruilen, echter wat is een reeele waarde/verkoopprijs, mocht ik hem alsnog particulier verkopen?
Het gaat om een recent geservicede Breitling Aerospace uit 2001 in nette staat met kleine draagsporen.
Uiteraard compleet met doos en papieren, en het serviceformulier van Gassan.
Nederlands geleverd met blauwe dial en de professional band.
Op chrono24 zie ik uiteenlopende bedragen, vandaar mijn vraag, bedankt voor de input.

Kijk dan op Chrono24 naar exemplaren uit Nederland / België / Duitsland die ongeveer even oud/jong zijn en die ook doos en papieren hebben en ook die band. Kan me nauwelijks voorstellen dat er geen vergelijkbare exemplaren op staan?

Dan heb je de indicatie voor een (vraag!)prijs.

hcptdg Schreef:

Kijk dan op Chrono24 naar exemplaren uit Nederland
/ België / Duitsland die ongeveer even oud/jong
zijn en die ook doos en papieren hebben en ook die
band. Kan me nauwelijks voorstellen dat er geen
vergelijkbare exemplaren op staan?

Dan heb je de indicatie voor een (vraag!)prijs.

Volkomen gelijk, Hans !
En ook Ebay eens raadplegen. Eventueel reeds verkochte items doorzoeken.
En dan zelf een schatting maken.

Het is uiteindelijk wat de (horloge)gek er wil voor geven…

Weer aan de Rolex Rob?

Excuses als deze post dubbel is, maar op de een of andere manier duurt het langer voor ik iets kan posten…

Maar bedankt voor de antwoorden, op Chrono wordt er eigenlijk in de benelux weinig aangeboden mbt Aerospaces, de meesten zitten toch rond de 1200 euro voor oudere exemplaren, waarvan een UK dealer zelfs eentje voor rond de 1400 euro vraagt voor een 97er.

@Zeemeester: iets met bloed en kruipen? :wink:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ik weet dat forumlid Mooren al een tijd een Aerospace te koop heeft staan voor €850, welke op de Rikketik zelfs voor €750,- werdt aangeboden, alles zonder resultaat.

SuperC Schreef:

Hoi Rob, inruilwaarde van een aerospace uit 2001
in goede staat met alles erop en eraan ligt rond
de 900-950 euro.

verkoopwaarde rond de 1000 euro idd. Maar inruil, ik denk 350 a 400 euro. Meer zal een dealer je niet geven. Beter dus particulier verkopen.

Is zéér sterk afhankelijk van de staat waar hij zich in bevind + of er al dan wel papieren bij zitten. Op Ebay gaan er sommigen véél hoger.

PS: Het is een erg goed/mooi horloge + uitzonderlijk licht om dragen. ( titanium )

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Binnenkort ga ik hem denk ik toch te koop aanbieden, in eerste instantie even niet op mp maar wel op dit forum en dzvl omdat ik vind dat het aan een liefhebber behoort.
Maar dit is wel eentje in een mooie staat, met alle papieren, binnen en buitendoos, bezelprotector en een extra reisetui dus ik kan zeggen dat hij zeer compleet is.
Op de (blauwe) wijzerplaat staat trouwens “Chronometre Aerospace”.
Maar ik ben wel een stuk wijzer geworden en nogmaals mijn dank ervoor.