Inschrijven voor HF Cafe Stripalbum! (Let op, maximaal 300 stuks)

Thanks, heb hem een bericht gedaan.

2 likes

Mee eens. We moeten ook opletten dat de prijzenpot niet te groot wordt want anders moeten we ook nog een vergunning aanvragen voor een kansspel en alles wat erbij komt kijken.

Daarnaast vind ik het persoonlijk belangrijk dat het ook nog een beetje om de strip gaat. En de strip gaat over jullie en markante leden die jullie kennen. Als het te groot wordt dan begint dat totaal los te raken en wordt het een soort van nationale inzamelingsactie.

Ik wil jullie gewoon graag blij maken met de strip waar zoveel bloed zweet en tranen is in gegaan en die samen met de hulp van @HanDavinci en @Blauwbeer tot stand is gekomen. Vergeet ook @RO3L niet. Die bood mij aan vorig jaar te helpen.

En het doet mij deugd dat we een aantal mooie prijzen hebben voor jullie.

Boven alles gaat er nu al een super mooi bedrag van minimaal 4K naar het goede doel. Hoogst waarschijnlijk meer.

Klinkt het raar als ik zeg dat we met z’n allen tevreden mogen zijn? Ik begin iig een behoorlijke druk te ervaren en moet zondag gewoon weer een tekening produceren. :laughing:

57 likes

Dat wordt dan een tekening met jezelf in de hoofdrol… met een heeeeeeeeule boel horloges op je schouders… :wink:

6 likes

En anders zeg je vanaf nu , dat de prijzenpot vol en gesloten is !

2 likes

Hopelijk niet teveel shaken van de zenuwen :yum:

1 like

Nou… dat is het hele punt. Er was een lid een tijdje terug. Hij weet wie hij is, en hij bood mij 500 voor een tekening. En ik sloeg dicht. Terwijl ik normaal losjes teken, sloeg ik vast. Ik ervaarde een enorme druk.

Ik wilde gewoon graag 100 stripjes weg zetten voor het goede doel en jullie enpassant een beetje laten lachen. Mijn stoutste dromen zijn al overtroffen! Dat bedoel ik dat ik trots ben op jullie. Met 50 inschrijvingen was de strip net zo mooi en zat er net zoveel liefde in.

Het is mooi dat er nu een veel groter bedrag naar het goede doel gaat!!! Maar ik en @Schoen denken dat het niet heel veel groter hoeft.

@Padvocaat wordt die toch nog limited :shushing_face:

34 likes

Dus de sluitings datum word naar voren gehaald of …

1 like

Is gewekdig zo Jur!

Mediaspektakel zit niemand op te wachten hier.

Mijn eerste interesse gaat uit naar de strip, maar geef heel graag voor het goede doel van jouw keuze, waar ik zelf ook vol achter sta!

2 likes

Daar ga ik met Koen morgen even over babbelen. Ik weet niet hoeveel we nu zitten. Hij stuurde wel een screenshot met alleen maar berichten er op. Hij vloekte iets in de trand “waarom bood ik mijn hulp ook alweer aan”. Omdat je mijn vriend bent Koen! :nerd_face:.

Maar denk het wel. Ik had nooit verwacht dat we 250 zouden halen.

:facepunch:

12 likes

waarom bood ik mijn hulp ook alweer aan”. Omdat je mijn vriend bent Koen! .
:grin::grin::grin::grin::grin::grin:

2 likes

Ik heb me ook even aangemeld @Jurk. Ook al volg ik de ins en outs van hf niet meer zo nauwgezet en ga ik hem waarschijnlijk niet eens lezen, het is wel een leuk aandenken!

En het steunen van een goed doel terwijl ik ook nog iets kan winnen maakt het helemaal mooi. Lekker bezig mannen!

6 likes

Zonder strip was dit allemaal toch nooit tot stand gekomen? Ik denk juist dat je trots mag zijn op jouw eigen inbreng om het forum een beetje beter te maken. Dat je dit teweeg hebt gebracht.

En dat er anderen zijn geweest die een helpende hand hebben uitgestoken, mensen die een bijdrage willen doen, die willen helpen om met jouw actie het goede doel nog meer te helpen.

Ik snap je gevoel dat het nu wellicht “iets” minder om de strip gaat, maar als je straks terugkijkt naar wat er gezamenlijk is gerealiseerd, dan kun je daar beretrots op zijn :pray:.

39 likes

Dat is het niet zo zeer. We moeten het ook nog waar maken en alle strips op tijd bij iedereen hebben. Ik wil er gewoon voor waken dat het bij ons weg loopt. Naast het goede doel blij maken met een gulle donatie dankzij jullie, willen wij ook onze afspraken naar jullie nakomen en een mooie product leveren. Dat gaat nu zeker lukken! Maar als het een spektakel wordt, dan kan ik het iig niet meer overzien. Dat is het enige en dan heb ik het gevoel dat het bij ons weg aan het lopen is. Dit is toch al fantastisch! Mede dankzij jouw super gulle bijdrage vanaf het eerste uur :+1:

13 likes

Denk dat je dit wel heel goed hebt verwoord!! Al kan ik me wel indenken dat het voor @Jurk even een overweldigend gevoel is wat nog even moet landen… want het is wel ff een dikke hit!

6 likes

Dat is het Idd. :upside_down_face:
Ik ga slapen met een heel dankbaar gevoel! :+1:

10 likes

Of desnoods tm 300? Zodat het voor jullie te behappen blijft? Is maar een suggestie, iig succes! En al een top prestatie zo met z’n allen!!!

1 like

Aangezien je nu over de 250 exemplaren zit kan je de kosten misschien aardig verlagen via bulkverzending, afhankelijk van de grootte en het gewicht kan je de kosten mogelijk nog halveren :wink: Is toch weer een paar honderd extra voor het goede doel!
Zelf overigens nog nooit gedaan, maar een snelle google liet al wat opties zien.

1 like

Voor mijn part ging het eerst al om de strip. Voor wie de moeite neemt om het gehele topic eens door te lezen, vooral doen. Je bent alleen een hele tijd bezig. maar dan begrijp je ook de hele strips ook wat beter. En @Jurk mag zeker trots zijn op dit resultaat, dat geeft ook aan, hoe zeer zijn werk gewaardeerd wordt.

Die prijzen, dat is alleen maar een bonus, de werkelijke winnaars zijn de deelnemers van Doe een Wens. Ik heb met eigen ogen kunnen zien, wat zoiets voor iemand kan betekenen. Daarom doe ik ook mee met deze actie. Zoiets is gewoon win-win. Er zijn hier geen verliezers bij deze actie, alleen winnaars. Ook al win je verder niets, dan houd je er in ieder geval een leuke strip aan over en een goede gevoel ook nog iets gedaan te hebben voor een goed doel.

9 likes

Dus de eerste 30 die al voordat de prijzenpot werd aangekondigd meespelen, zijn dat dan de echte die-hards? :wink:

4 likes

Leuke bijkomstigheid :+1:.

Niets is mooier dan kinderen blij zien :pray:

5 likes