Dank voor de tip!
Dat daar lijkt het idd op!
Gaan we ook mee aan de slag
Voor je er erg in hebt, wordt ‘Jullie’ aktie door een grote partij gekaapt, en jouw inbreng tot een voetnoot gereduceerd.
Misschien een klein mediaspektakel als de actie voorbij is?
Pas nou maar op. Voor je het weet heb je er weer 100 leden bij van de Telegraaf.
Moeten ze eerst een test afleggen voordat ze een account aanmaken🤓
Mee eens. Er zijn al leden die zie zorgen maken omdat die niet graag met hun collecties op de voorgrond treden.
Laten wij dit lekker ons feestje houden! Wij weten toch wat we betekend hebben straks voor een aantal zieke kinderen?
Persoonlijk heb ik zo’n dag gedeeltelijk meegemaakt, dit omdat het alleen maar om de wens van het kind draait en ik kan uit ervaring zeggen dat het een geweldig mooie ervaring was voor mijn buurmeisje, Kortom een super initiatief!
edit:
Overigens hoop ik dat straks de db met alle namen en adressen, door een hack oid niet in verkeerde handen komt te vallen…
Als het teveel werk wordt wil ik er anders ook wel een stuk of honderd signeren hoor.
Dat is ook al bij mij opgekomen. Als er ook maar 1 extra oplichting of iets anders door deze actie komt is alles voor niets geweest. Ik ga @Jur vragen wellicht te helpen en dat ik hem anders alles aanlever of zo. Het begint te groot te worden en zit ook helemaal niet te wachten op een bestand met 300 NAW gegevens. Tot nu toe heb ik ook niks van jullie opgeslagen behalve HF user names.
Dus… bij deze besloten:
300 is de MAX
Ik vindt het initiatief gewoon ontzettend bijzonder en hartverwarmend.
Het verrast me ook dat we met elkaar dit voor elkaar hebben kunnen krijgen. We zijn tenslotte een horlogeforum en daarmee ook een doorsnee van de maatschappij.
Respect voor @Jurk dat je het aandurft.
Ik denk dat we oprecht trots op je mogen zijn. En trots mogen zijn op het resultaat voor het goede doel.
Het werk van Doe een Wens is inderdaad zo bijzonder.
Daarnaast mogen we best trots zijn dat we zo’n leuke club zijn dat we zelfs een eigen strip hebben.
Ja voer nog ff de druk op .
Komt wel goed
Graag gedaan.
Maar zonder gekheid. Ik vind het zeker ook goed dat je je grens durft aangeven. Kwaliteit voor kwantiteit.
Denk dat jullie al bijna op de 300 zitten
Mocht je hulp nodig hebben, let me know Vele handen maken licht werk.
Zegels likken ofzo
Nr. | Naam |
---|---|
250 | sq100 |
251 | whyking |
252 | Magni80 |
253 | nielsrr |
254 | JDRebel |
255 | John85 |
256 | Dave76 |
257 | Sjoerd_K |
258 | TimeLapse |
259 | knarfie6 |
260 | Kekw |
262 | JochemvD |
262 | Trinacria |
263 | putm |
264 | Aquarius |
265 | PimDSLR |
266 | wommelgem |
267 | Bradley2007 |
268 | Dr.Doc |
269 | HFB |
En voor wie zit te azen op nummer 300:
Nr. | Naam |
---|---|
300 | Jur |
En we zijn over de €4k heen!
Ja, ik dacht vanochtend dat ik 15 nieuwe pbs had voor de Meistersinger.