Inschrijven voor HF Cafe Stripalbum! (Let op, maximaal 300 stuks)

Ook geen punt :rofl:

1 like

Hendrik is tuinman. Dan ben je altijd lief voor Chlorophyl. :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Niet altijd :flushed: spuit t ook wel plat :joy:

2 likes

Ik hoop dat ik de prijs niet win, van Levenslang TL-3.
Heb nu al angst en pleinvrees voor de aandacht voro mijn niet-originele en slecht bedachte titel :frowning:

Verder, wat een top actie jongens. Ben zo benieuwd. :raised_hands:

10 likes

Dat is ook een prijs die in aan me voorbij laat gaan. Als je lief bent blijf je tl-3 dus reden temeer om lief te blijven. En wat zou ik moeten met zulke macht? Ik zou niet een titel kunnen bedenken…

5 likes

Ik zie dat de lijst vol is. Zou ook met alle liefde alleen 30€ willen schenken zonder mee te doen!

10 likes

Mooi gebaar :pray:Meedoen wordt lastig nu. De plekken op de lijst gaan flink boven list.

5 likes

Belisarius “Sultan van HF”

Ik kan daar aan wennen

1 like

TL3 forever!
Dan kan @neetje11 schaamteloos zijn horloges verkopen op HF :fire:

1 like

Ik hecht niet zoveel waarde aan titels, dus als ik m win is ie voor jou @HanDavinci

Zou geweldig zijn als je dan wat extra aan het goede doel geeft omdat dit toch ook wel een goed idee zou zijn :wink::

2 likes

Wat is er zo speciaal aan trustlevel 3 bij je naam?

1 like

Als jij hem wint wil ik hem niet.

8 likes

Alleen voor de ekte ekte

2 likes

Dit maakt mij niet blij, Jur 2. Mijn titel kreeg ik als beloning voor goed gedrag omdat Jur 1 eens iets anders wilde proberen. #mindgames.

Misschien moet ik maar gewoon iedereen gaan fileren, dan beginnen we opnieuw aan het avontuur.

201705261011512548229

7 likes

Weg gegooid geld Ik ben al tl3.

2 likes

Denk groter, je zou als titel “Premium Selected Watch Dealer” kunnen kiezen oid

15 likes

Waarom zou ik dat willen? Heb gewoon een baan. Flipper net als iedereen af en toe een horloge. Ik zit hier al ruim 5 jaar voor de hobby

1 like

Om dit topic een beetje netjes te houden:
https://www.horlogeforum.nl/t/welke-titel-zou-je-kiezen/295680

4 likes

Maar geef toe. Een titel ipv regular enzo is toch mooi. Ik vind het iig een super mooie prijs en erkenning voor de actie die wij gezamenlijk als forum aan het regelen zijn. :ok_hand:

15 likes

Het idee is zeer mooi! Ik baal oprecht dat ik het album niet kan kopen. Die zou ik graag hebben als een stukje forum history. Geniet altijd met pijn van het lachen van de strips!

1 like